Dane wykonawcy:
FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC
Wojciecha Górskiego 1
00-033 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2012 - 2017
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
2
Łączna wartość
wygranych przetargów
127 859 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC, najczęściej zlokalizowane były w województwie śląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC zamówień to 127 858,50 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2012 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Śląskie.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 121 708,50 PLN w ramach ogłoszonego przez Miasto Stołeczne Warszawa przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, w kontekście Aktualizacji Strategii Rozwoju m.st. Warszawy do 2030 r. oraz wypracowanie metodyki pozwalającej na dokonywanie regularnego badania i oceniania marki Warszawa.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 6 150,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykupienie pakietu partnerskiego w wydawnictwie pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn Przetarg ogłoszony był przez Województwo Śląskie.
Liczba udzielonych firmie FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2017 | 1 | 121 708,50 PLN | 1 |
2012 | 1 | 6 150,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 2 | 127 858,50 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 127 858,50 zł). Przetargi, w których wygrywa firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Katowice (1 przetarg na łączną kwotę 6 150,00 zł). Warszawa (1 przetarg na łączną kwotę 121 708,50 zł).
Lista przetargów, w których firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2017
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2017-06-23 | Warszawa Miasto Stołeczne Warszawa |
Usługi Opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, w kontekście Aktualizacji Strategii Rozwoju m.st. Warszawy do 2030 r. oraz wypracowanie metodyki pozwalającej na dokonywanie regularnego badania i oceniania marki Warszawa |
121 708,50 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC najprawdopodobniej wygrała w roku 2017 to 121 708,50 zł. |
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-01-20 | Katowice Województwo Śląskie |
Usługi Wykupienie pakietu partnerskiego w wydawnictwie pn.Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego - zasady i procedury autorstwa Magdaleny Florek i Anny Augustyn |
6 150,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma FUNDACJA BEST PLACE - EUROPEJSKI INSTYTUT MARKETINGU MIEJSC najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 6 150,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.