Dane wykonawcy:
LAMA MEDIA SP. Z O.O.
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
woj. dolnośląskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2009 - 2014
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
2
Łączna wartość
wygranych przetargów
785 997 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma LAMA MEDIA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie małopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. zamówień to 785 997,17 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 781 137,33 PLN w ramach ogłoszonego przez Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia przetargu, którego przedmiotem było Prowadzenie i administrowanie stron internetowychsmakiwroclawia.pl; krasnale.pl; wroclawnadodra.pl; study-in-wroclaw.pl; krecwroclaw.pl. Codzienny serwis techniczny, aktualizacja merytoryczna stron - kalendarze imprez, adresy i informacje o instytucjach zaangażowanych we współpracę; przeprowadzenie akcji promocyjnych na stronach; prowadzenie kampanii w serwisach społecznościowych; przygotowywanie relacji dziennikarskich (zdjęcia, filmy, omówienia); organizacja tzw. contentu strony.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 4 859,84 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie scenariusza i dokumentacji promocji oraz stworzenie platformy internetowej na potrzeby projektu Kraków nie tylko zabytkami stoi. Kreowanie i promocja Małopolski na arenie międzynarodowej poprzez najciekawsze wydarzenia sportowe- zamówienie uzupe Przetarg ogłoszony był przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
Liczba udzielonych firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy LAMA MEDIA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2014 | 1 | 781 137,33 PLN | 1 |
2009 | 1 | 4 859,84 PLN | 1 |
RAZEM: | 2 | 785 997,17 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 785 997,17 zł). Przetargi, w których wygrywa firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Platformy komputerowe, Usługi w zakresie rozwijania internetu
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Kraków (1 przetarg na łączną kwotę 4 859,84 zł). Wrocław (1 przetarg na łączną kwotę 781 137,33 zł).
Lista przetargów, w których firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-06-12 | Wrocław Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia |
Usługi Prowadzenie i administrowanie stron internetowychsmakiwroclawia.pl; krasnale.pl; wroclawnadodra.pl; study-in-wroclaw.pl; krecwroclaw.pl. Codzienny serwis techniczny, aktualizacja merytoryczna stron - kalendarze imprez, adresy i informacje o instytucjach zaangażowanych we współpracę; przeprowadzenie akcji promocyjnych na stronach; prowadzenie kampanii w serwisach społecznościowych; przygotowywanie relacji dziennikarskich (zdjęcia, filmy, omówienia); organizacja tzw. contentu strony |
781 137,33 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 781 137,33 zł. |
Rok 2009
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2009-12-14 | Kraków Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie |
Usługi Wykonanie scenariusza i dokumentacji promocji oraz stworzenie platformy internetowej na potrzeby projektu Kraków nie tylko zabytkami stoi. Kreowanie i promocja Małopolski na arenie międzynarodowej poprzez najciekawsze wydarzenia sportowe- zamówienie uzupe |
4 859,84 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 4 859,84 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.