eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargLAMA MEDIA SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

LAMA MEDIA SP. Z O.O.
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
woj. dolnośląskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2009 - 2014



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

785 997 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma LAMA MEDIA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie małopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. zamówień to 785 997,17 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 781 137,33 PLN w ramach ogłoszonego przez Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia przetargu, którego przedmiotem było Prowadzenie i administrowanie stron internetowychsmakiwroclawia.pl; krasnale.pl; wroclawnadodra.pl; study-in-wroclaw.pl; krecwroclaw.pl. Codzienny serwis techniczny, aktualizacja merytoryczna stron - kalendarze imprez, adresy i informacje o instytucjach zaangażowanych we współpracę; przeprowadzenie akcji promocyjnych na stronach; prowadzenie kampanii w serwisach społecznościowych; przygotowywanie relacji dziennikarskich (zdjęcia, filmy, omówienia); organizacja tzw. contentu strony.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 4 859,84 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie scenariusza i dokumentacji promocji oraz stworzenie platformy internetowej na potrzeby projektu Kraków nie tylko zabytkami stoi. Kreowanie i promocja Małopolski na arenie międzynarodowej poprzez najciekawsze wydarzenia sportowe- zamówienie uzupe Przetarg ogłoszony był przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie.


Liczba udzielonych firmie LAMA MEDIA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy LAMA MEDIA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2014 1 781 137,33 PLN 1
2009 1 4 859,84 PLN 1
RAZEM: 2 785 997,17 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 785 997,17 zł). Przetargi, w których wygrywa firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Platformy komputerowe, Usługi w zakresie rozwijania internetu



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Kraków (1 przetarg na łączną kwotę 4 859,84 zł). Wrocław (1 przetarg na łączną kwotę 781 137,33 zł).

Lista przetargów, w których firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-06-12 Wrocław

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Usługi

Prowadzenie i administrowanie stron internetowychsmakiwroclawia.pl; krasnale.pl; wroclawnadodra.pl; study-in-wroclaw.pl; krecwroclaw.pl. Codzienny serwis techniczny, aktualizacja merytoryczna stron - kalendarze imprez, adresy i informacje o instytucjach zaangażowanych we współpracę; przeprowadzenie akcji promocyjnych na stronach; prowadzenie kampanii w serwisach społecznościowych; przygotowywanie relacji dziennikarskich (zdjęcia, filmy, omówienia); organizacja tzw. contentu strony
781 137,33 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 781 137,33 zł.

Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2009-12-14 Kraków

Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie
Usługi

Wykonanie scenariusza i dokumentacji promocji oraz stworzenie platformy internetowej na potrzeby projektu Kraków nie tylko zabytkami stoi. Kreowanie i promocja Małopolski na arenie międzynarodowej poprzez najciekawsze wydarzenia sportowe- zamówienie uzupe
4 859,84 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LAMA MEDIA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 4 859,84 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.