eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargUMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O.
Hoża 86/410
00-682 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2014



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

3

Łączna wartość
wygranych przetargów

214 389 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. zamówień to 214 389,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 139 236,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP przetargu, którego przedmiotem było pr. nr 128/WNoŻCziK/SGGW/2014 Realizacja badania eksploracyjno-analitycznego oraz opracowanie założeń strategii komunikacji marketingowej w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 14 022,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to 166 /WNoŻCiK/SGGW/2014 Realizacja badania ilościowego nt. Postaw wobec innowacyjnych produktów w opinii sprzedawców sieci sklepów mięsnych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego. Przetarg ogłoszony był przez Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP.


Liczba udzielonych firmie UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2014 2 153 258,00 PLN 1
2013 1 61 131,00 PLN 1
RAZEM: 3 214 389,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (3 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 214 389,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi badania rynku, Usługi badania opinii publicznej



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (3 przetargi na łączną kwotę 214 389,00 zł).

Lista przetargów, w których firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-11-03 Warszawa

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Usługi

166 /WNoŻCiK/SGGW/2014 Realizacja badania ilościowego nt. Postaw wobec innowacyjnych produktów w opinii sprzedawców sieci sklepów mięsnych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.
14 022,00 PLN
2014-07-25 Warszawa

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Usługi

pr. nr 128/WNoŻCziK/SGGW/2014 Realizacja badania eksploracyjno-analitycznego oraz opracowanie założeń strategii komunikacji marketingowej w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
139 236,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 153 258,00 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-11-08 Warszawa

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Usługi

Realizacja badań metodą eksperymentalnych aukcji Becker-DeGroot-Marschak method (BDM) z konsumencką oceną sensoryczną wybranych produktów żywnościowych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego.
61 131,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma UMBRELLA MARKETING GROUP SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 61 131,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.