eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargLUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK

Dane wykonawcy:

LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK
Wojciecha Kętrzyńskiego 8a/20
10-507 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2022 - 2024



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

386 291 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK, najczęściej zlokalizowane były w województwie warmińsko-mazurskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK zamówień to 386 291,34 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2022 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 249 953,22 PLN w ramach ogłoszonego przez ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE przetargu, którego przedmiotem było Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 136 338,12 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu Przetarg ogłoszony był przez ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE.


Liczba udzielonych firmie LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2024 1 136 338,12 PLN 1
2022 1 249 953,22 PLN 1
RAZEM: 2 386 291,34 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 386 291,34 zł). Przetargi, w których wygrywa firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi marketingowe



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Ostróda (2 przetargi na łączną kwotę 386 291,34 zł).

Lista przetargów, w których firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2024

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2024-01-22 Ostróda

ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE
Usługi

Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu
136 338,12 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2024 to 136 338,12 zł.

Rok 2022

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2022-01-25 Ostróda

ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE
Usługi

Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu.
249 953,22 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma LUPA MARKETING MONIKA MARCIŃCZYK najprawdopodobniej wygrała w roku 2022 to 249 953,22 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.