Dane wykonawcy:
MARKETING MODOWY SP. Z O.O.
Kwiatowa 14/4
61-881 Poznań
woj. wielkopolskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2016 - 2016
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
2
Łączna wartość
wygranych przetargów
110 200 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie wielkopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. zamówień to 110 200,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2016 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 55 200,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przetargu, którego przedmiotem było Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab).
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 55 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab) Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Liczba udzielonych firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MARKETING MODOWY SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2016 | 2 | 110 200,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 2 | 110 200,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 110 200,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Poznań (2 przetargi na łączną kwotę 110 200,00 zł).
Lista przetargów, w których firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2016
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2016-03-30 | Poznań Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Usługi Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab) |
55 000,00 PLN |
2016-03-30 | Poznań Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Usługi Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab) |
55 200,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2016 to 110 200,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.