eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargMARKETING MODOWY SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

MARKETING MODOWY SP. Z O.O.
Kwiatowa 14/4
61-881 Poznań
woj. wielkopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2016 - 2016



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

110 200 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie wielkopolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. zamówień to 110 200,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2016 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 55 200,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przetargu, którego przedmiotem było Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab).

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 55 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab) Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.


Liczba udzielonych firmie MARKETING MODOWY SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MARKETING MODOWY SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2016 2 110 200,00 PLN 1
RAZEM: 2 110 200,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 110 200,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Poznań (2 przetargi na łączną kwotę 110 200,00 zł).

Lista przetargów, w których firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2016

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2016-03-30 Poznań

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Usługi

Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab)
55 000,00 PLN
2016-03-30 Poznań

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Usługi

Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab)
55 200,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MARKETING MODOWY SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2016 to 110 200,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.