eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargTUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O.
Wincentego Rzymowskiego 34
02-697 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2023 - 2025



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

383 268 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. zamówień to 383 268,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2023 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Narodowe Centrum Kultury.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 288 558,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy przetargu, którego przedmiotem było Narzędzie do monitorowania realizowanych przez ministrów właściwych procesów włączania kwalifikacji do ZSK (tzw. Tabela Monitorująca).

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 94 710,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wsparcie programistyczne w zakresie rozwoju systemu SOP (Systemu Obsługi Programów NCK) Przetarg ogłoszony był przez Narodowe Centrum Kultury.


Liczba udzielonych firmie TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2025 1 288 558,00 PLN 1
2023 1 94 710,00 PLN 1
RAZEM: 2 383 268,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 383 268,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi programowania, Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich, Usługi w zakresie oprogramowania



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (2 przetargi na łączną kwotę 383 268,00 zł).

Lista przetargów, w których firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2025

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2025-01-30 Warszawa

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy
Usługi

Narzędzie do monitorowania realizowanych przez ministrów właściwych procesów włączania kwalifikacji do ZSK (tzw. Tabela Monitorująca)
288 558,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2025 to 288 558,00 zł.

Rok 2023

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2023-05-22 Warszawa

Narodowe Centrum Kultury
Usługi

Wsparcie programistyczne w zakresie rozwoju systemu SOP (Systemu Obsługi Programów NCK)
94 710,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma TUKANO SOFTWARE HOUSE SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 94 710,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.