eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › 076 7467084, fax 076 7467080 Poczta elektroniczna e-mail : zgkim@rudna.pl Adres internetowy: www.zgkim.rudna.pl 2. Przedmiot zamówienia: &#8222...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/25-1045250


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Adres: Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna

Województwo: dolnośląskie

Telefon: 0767467084
e-mail: zgkim@rudna.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Drozda Romuald


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PONIŻEJ 60000 EURO

1. Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
59-305 Rudna , Pl. Zwycięstwa 5
tel. 076 7467084, fax 076 7467080
Poczta elektroniczna e-mail : zgkim@rudna.pl
Adres internetowy: www.zgkim.rudna.pl

2. Przedmiot zamówienia:
„Materiały budowlane”
kod wspólnego słownika zamówień CPV 14210000-6, 14212000-0, 2881100-1, 2881100-1, 28814000-1, 28814200-3

3. Miejsce wykonania zamówienia:
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia 31.05.2007 r.

7. W przetargu mogą wziąćudział Dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymagania określone a art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 ze zmianami oraz spełniający wymogi dodatkowe SIWZ

9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskaćw siedzibie Zamawiającego: Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 4, lub na stronie internetowej www.zgkim.rudna.pl., faksem.

11. Kryteria oceny oferty:
a. cena – 100 %
12. Osoby upoważnione do kontaktów : Drozda Romuald
Tel. 076 7467084 od poniedziałku do piątku w godz. 8ºº-15ºº

13. Miejsce i termin składania ofert: 13.04.2007 r.
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 4. do godz. 9³º.

14. Miejsce i termin otwarcia ofert: 13.04.2007 r. godz. 10ºº.
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 5.

13.Termin związania z ofertą 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

na dostawę materiałów budowlanych
POSTĘPOWANIE 0 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 0 WARTOŚCI poniżej 60.000 EURO
PROWADZONE W TRYBIE przetargu nieograniczonego
I. UWAGI OGÓLNE
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dz .u. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ,,ustawą" oraz w przepisach wykonawczych do niej.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania/e ofert częściowych.

3. Zamawiający żąda wskazania przez Dostawcę w ofercie nazw podwykonawców oraz części zamówienia, których wykonanie Dostawca zamierza im powierzyć.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania/e ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia/e zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Dostawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
7. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.
8. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II. ZAMAWIAJĄCY

ZGKiM Rudna
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna

NIP: 692-000-06-51
tel.: 076 7467084
fax. 076 7467080
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzieleniu niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę materiałów budowlanych.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Podane w SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV:
Materiały budowlane, kruszywa, piasek, żwir. cement, beton,cegły
CVP 14210000-6, 14212000-0, 28811200-1, 28814000-1, 28814200-3

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. 0 udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
e. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 12 miesięcy dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. sprzedaż materiałów budowlanych wartości co najmniej 500 000 zł
f. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Dostawcę dysponowaniem co najmniej 3 osobami.
g. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Dostawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 000 złotych.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Dostawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Dostawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca zobowiązany jest dołączyć załącznki do oferty i następujące dokumenty, oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr.3 do niniejszej SIWZ;
b)aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
c) wykaz wykonanych dostaw załącznik nr.4
wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia), załącznik nr .5
e). zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 2
2. W przypadku oferty składanej przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Dostawcówoddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Dostawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Dostawców.
3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1). nie ogłoszono jego likwidacji ani ogłoszono upadłości
2). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3). nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty.
4). jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Dostawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym lub administracyjnym w kraju pochodzenia osoby , w którym ma siedzibę
4.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. a, b, c, d. niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
5.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 31.05.2007 r.
2. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej: 7 dni od podpisania umowy
VIII. JĘZYK POSTĘPOWANIA
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim . Zamawiający nie dopuszcza
złożenia ofert w innym języku.

IX. WADIUM

Nie obowiązuje

X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z DOSTAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy.
2. Jeżeli Zamawiający lub Dostawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy.
2. Dostawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.

Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego:

ZGKiM Rudna
ul. Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna

z dopiskiem: ,,Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie dostawy materiałów budowlanych.

5. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące SIWZ zostaną udzielone niezwłocznie wszystkim Dostawcom bez ujawniania źródła zapytania. Wyjaśnienia zostaną przekazane na piśmie zamieszczone na stronie internetowej
Dostawcy są zobowiązani, w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego postępowania wyjaśniającego na podstawie art. 87 ustawy, do złożenia wyjaśnień w formie i o treści zgodnej z zapytaniem Zamawiającego w ramach postępowania wyjaśniającego.

7. Osobą/mi uprawnioną do porozumiewania się z Dostawcami w imieniu Zamawiającego jest:
- Drozda Romuald
tel. 076 7467092
faks: 076 7467080
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTY

1. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku
złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty;
b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ;
c) w przypadku oferty składanej przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2I niniejszej SIWZ;
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o którym mowa w roz. IV ust. 4.
2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
3. Każdy Dostawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Dostawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
5. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim , pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką.
7. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
8.Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Dostawcę kopii, z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w ust. 1 pkt c i d zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
9.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Dostawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.
10. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Dostawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.
11. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Dostawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ.
12. Żądane dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
13. Dostawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:
,,Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie dostawy materiałów budowlanych" oraz ,,Nie otwierać przed dniem 13.04.2007 r. godz. 10ºº".
Na kopercie należy podać również nazwę i adres Dostawcy oraz opatrzyć pieczęcią Dostawcy.
Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego:
ZGKiM Rudna
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
Budynek nr 5 Pokój nr 5 , 1 piętro
nie później niż do dnia 13.04.2007 r. do godziny 9.30
Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
ZGKiM
Plac Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
Pokój nr 5 budynek 5 1 piętro
w dniu 13.04.2007 r. o godzinie 10ºº

3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę ,jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwarcie ofert jest jawne.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Dostawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
7.Informacje, o których mowa w ust. 4 i 6 niniejszego rozdziału przekazuje się niezwłocznie Dostawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Dostawca określi cenę jednostkową poszczególnych materiałów , cenę netto + VAT oraz cenę całkowitą netto + VAT dla przedmiotu zamówienia, podając w zapisie liczbowym i słownym.
2. Cena podana przez Dostawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników.
3. Walutą ceny oferowanej jest złoty polski.
4. W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy.
5.Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu każdej dostawy oraz po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

6. Płatność dokonana zostanie w termnie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawijącego od Dostawcy prawidłowo wystawionej faktury Vat.
7. 7. Dostawca wystawi fakturę VAT po dokonaniu odbioru materiałów budowlanych przez Zamawiającego.
8. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

XV.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1.Oferty Dostawców niewykluczonych oraz odrzuconych będą oceniane wg kryteriów:

Kryterium Waga %
cena 100 %

2. Zamówienie zostanie udzielone Dostawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów oceny określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.

XVI. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty skłedanej przez konsorcjum, Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są przed podpisaniem umowy wsprawie zamówienia publicznego przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.

XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

nie wymaga się

XVIII. WZÓR UMOWY

Dostawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
XIX. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Dostawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych, jak też postanowień niniejszej SIWZ, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy (art. 179-198).


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

&nbsp; <p style="MARGIN-BOTTOM: 0cm"><font color="#000000"><font size="3"><b>Uzasadnienie wyboru wykonawcy:</b></font></font></p> <p style="MARGIN-BOTTOM: 0cm"><font color="#000000"><font size="3">Oferta najkorzystniejsza, spełnia warunki SIWZ.</font></font></p>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Wytwórnia Betonów Prefabrykowanych &#8222
Adres: PREDOM&#8221, Sp. z o.o. M. Skłodowskiej Curie 97, woj. 59-300
Telefon: 076 7467092
e-mail: zgkim@rudna.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.