OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/07/02-1169232
Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Adres: Leśmiana 4, 21-040 Świdnik
Województwo: lubelskie
Telefon: 0817514215
Fax: 0817514215
e-mail: spzozswidnik@interia.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński - Z-ca Dyrektora SP ZOZ
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa środkow dezynfekcyjnych .
Wspólny Slownik Zamówień CPV 24.25.00.00-1
Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku nr 1 dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Każdy Oferent może złożyć ofertę na jeden lub dwa pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji umowy wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Warunki stawiane Dostawcom :
1.Stałość cen przez cały okres trwania umowy.
2. Dla każdego wyrobu Dostawca powinien dostarczyć :
a/ obowiązujące z aktualnymi przepisami dokumenty dla każdego produktu i wyrobu medycznego, środka biobójczego,
b/ karty charakterystyki substancji niebezpiecznej.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy :
1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ).
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza „spełnia – nie spełnia” :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie Oferenta, że posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia.
4. Oświadczenie, że Oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy.
5. Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163 z późn. zm. ).
6. Dowód dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu na runku polskim, zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z Prawem Farmaceutycznym ( Dz. U. 01 Nr 126 poz. 1381 art. 72 ustęp 1 i art. 92 ustęp 2 ).
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
<p>Firma MEDILAB Sp. z o.o. zaproponowała dla Pakietu Nr 1 najniższą cenę oferty ( 35.955,23 zł brutto - słownie : trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć złotych 23/100 ) i uzyskała 100 pkt.</p> <p>Firma BIALMED Sp. z o.o.zaproponowala dla Pakietu Nr 2 najniższą cenę oferty ( 27.739,44 zł brutto - słownie : dwadzieścia siedem tysięcy siedemset trzydzieści dziewięć złotych 44/100 ) i uzyskala 100 pkt.</p>
Nazwa: MEDILAB Sp. z o.o.
Adres: ul. Wysockiego 6 c, 03-371 Warszawa , woj. mazowieckie
Telefon: 022 675 69 83
Fax: 022 811 03 22
Nazwa: BIALMED Sp. z o.o.
Adres: Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska , woj. warmińsko-mazurskie
Telefon: 081 424 11 77
Fax: 087 424 11 93
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. (II)
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »