OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/07-1214416
Nazwa: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Adres: Solna 14, 91-423 Łódź
Województwo: łódzkie
Telefon: 426322843
Fax: 426324190
e-mail: dyrektor@melioracja.lodz.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Lech Margiel
Określenie przedmiotu zamówienia:
dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego - przenośnej zapory gumowo-tekstylnej, napełnianej wodą, w ilości maksymalnej 20 sztuk.
nr sprawy: KK/331/ 01 /TU/2007Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia - w terminie do 60 dni od dnia, w którym została podpisana umowa.
Zamówienia częściowe, uzupełniające, oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przez wykonawców przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Ofertę należy składać ujmując cały zakres dostawy objęty zamówieniem.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
Wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r., poz. 177 z późn. zm.), którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ogłoszeniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumen-tów, według formuły spełnia – nie spełnia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków wymaganych do udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy.
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, ul. Solna 14, pokój nr 412 w godz. 8 00 – 14 00 lub za zaliczeniem pocztowym, tel./fax. (42) 632 41 90, tel. (42), 630 31 04, 630 31 05; 632 28 43, wew. 32.
opłata: cena specyfikacji: 2,28 + koszty przesyłki; waluta: PLN
warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym,
- ze stron internetowych – adres j.w.
<P>- jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena wykonania zamówienia,<BR>- oferta złożona przez wybranego wykonawcę była jedyna jaka wpłynęła na wykonanie zamówienia</P><P> </P>
Nazwa: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "POLCOMPLEX sc" Michał Szulczewski, Krystyna Szulczewska
Adres: Brzozowa 25, 61-429 Poznań, woj. wielkopolskie
Telefon: 61-8323332
Fax: 61-8323332
e-mail: biuro@polcomplex.home.pl
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łowiczu - II etap
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania.
- Dostawa urządzeń do biopsji mammotomicznej w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- "Przygotowanie zabudowy i wyposażenie stoiska wystawienniczo - promocyjnego Łodzi Akademickiej"
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Dostawa środków czystości do obiektów administrowanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 29.11.2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »