eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotułyprzeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach dz. 1.2 ,,Startuj z nami&#8221...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/24-2251325


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres: Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły

Województwo: wielkopolskie

Telefon: 0612922853
Fax: 0612922863
e-mail: zamowienia.publiczne@pupszamotuly.internetdsl.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Kinga Skrzypczak


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach dz. 1.2 ,,Startuj z nami” i dz.1.3 ,,Znajdź swoje miejsce na rynku pracy” (KOD CPV – usługi audytu 741212005) realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach.
Audyt powinien obejmować analizę: dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji, wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego ich udokumentowania oraz sprawozdania z realizacji projektu.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Wykonawca, który został wybrany spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta wykonawcy była ofertą najkorzystniejszą przedstawiała najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Kancelaria Audytorska GASPARD Sp. z o.o.
Adres: Pl. Dąbrowskiego 1, 00-057 Warszawa, woj. mazowieckie
Telefon: 022 3337181
Fax: 022 3337180
e-mail: sekretariat@gaspard.pl


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.