eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWybór wykonawcy zostanie dokonany oddzielnie dla każdego zadania.Zadanie nr 1 - zakup materiałów eksploatacyjnych wg asortymentu określonego w za...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/19-2310294


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: 2 batalion dowodzenia OW
Adres: ul. Gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław

Województwo: dolnośląskie

Telefon: 07176524290717652418
Fax: 0717652858
e-mail: sow1c_026@sow.mil.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: p. Jacek ANDRZEJEWSKI, p. Aleksandra BRZOZOWSKA, p. Helena BAŁABUCH


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych, podzespołów i akcesoriów komputerowych
dla 2 bdow OW we Wrocławiu.

Kod CPV:
30192113-6 wkłady drukujące; 30217330-5 taśmy magnetyczne; 21233600-1 papier ciągły do drukarek komputerowych; 30217210-8 ekrany antyodblaskowe; 30217340-8 CD-ROMY; 30192300-4 taśmy barwiące; 25263000-2 płyty kompaktowe; 33195100-4 monitory; 30217100-4 części komputerów; 30217230-4 pamięci; 30233211-3 klawiatury komputerowe; 30231220-5 peryferia komputerowe; 30233231-9 drukarki laserowe; 30233234-0 kolorowe drukarki atramentowe;30241600-6 oprogramowanie użytkowe

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba zadań 2. Wykonawca może składać ofertę na dowolną liczbę zadań. Wybór wykonawcy zostanie dokonany oddzielnie dla każdego zadania.
Zadanie nr 1 - zakup materiałów eksploatacyjnych wg asortymentu określonego w załączniku nr 2
Zadanie nr 2 - zakup podzespołów i akcesoriów komputerowych wg asortymentu określonych w załączniku nr 3
Wymagane jest zapewnienie realizacji całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami i w zakresie określonym w załącznikach nr 2 – 3.
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek – tuszy i tonerów ( dotyczy zadania nr 1 - załącznik nr 2)
Zamawiający będzie realizował zakup wskazanego w załącznikach nr 2,3 asortymentu sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami. Osoba uprawniona przez Zamawiającego – wskazana w umowie będzie zamawiała telefonicznie lub faxem określony asortyment w sposób uzgodniony z Wykonawcą zadania. Dostawy będą realizowane w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania zamówienia, do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. 2 bdow OW
Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie towar będący w pełni kompatybilny z urządzeniami, w których będzie użytkowany;
- Przedmiotem zamówienia są wyłącznie następujące towary:
§ Tusze – zawierające płyn o objętości identycznej oraz wydajności nie mniejszej niż towar wymieniony w tabeli załącznika nr 2 zgodnie z karta katalogową oferowaną przez producentów drukarek do których są przeznaczone, przy zachowaniu stałego i wysokiego poziomu jakości wydruku;
§ Kasety z taśmą do drukarek igłowych – ilości zapewniające wydajność nie mniejsza niż towar wymieniony w tabeli załącznika nr 2 zgodnie z karta katalogową oferowaną przez producentów drukarek do których są przeznaczone przy zachowaniu stałego i wysokiego poziomu jakości wydruku.
- Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie towar fabrycznie nowy, składający się z podzespołów nowo wytworzonych, wolny od wad technicznych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu. Oferowany towar nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania lub wymiany jakichkolwiek elementów.
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta ( np. hologramy). Opakowanie musi umożliwić pełna identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp., bez konieczności naruszania opakowania.
- Zamawiający uznaje że towar wytworzony przez producenta urządzeń spełnia wszystkie zadane wymagania techniczne i jakościowe. W przypadku oferowania produktów równoważnych, wykonawca jest zobowiązany dostarczyć właściwe dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich zadanych wymagań np. karty katalogowe, certyfikaty, oświadczenia producenta itp. Wymienione dokumenty muszą potwierdzać kompatybilność z urządzeniami, objętość tuszu, wydajność ( z określeniem sposobu pomiaru) Brak właściwego udokumentowania spełnienia, przez oferowane towary równoważne wszystkich żądanych wymagań technicznych i jakościowych spowoduje odrzucenie oferty
- Minimalny okres gwarancji : za okres gwarancji ( przydatności do zainstalowania w urządzeniu ) uważa się datę ważności udzielona przez producenta ( tłoczona na opakowaniu ) lecz nie mniej niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia towaru.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: center" align=center><U><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></U>&nbsp;</P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;<SPAN style="FONT-SIZE: 12pt">2 batalion dowodzenia OW we Wrocławiu ogłasza, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zakup materiałów eksploatacyjnych, podzespołów i akcesoriów komputerowych zamówienie zostało udzielone firmie Happy Office Norbert Wilczura <BR>z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Robotniczej 1A/8 w zakresie zadania 1 "Zakup materiałów eksploatacyjnych" za cenę 87.624,28zł za całość przedmiotu zamówienia oraz firmie MIR-BET PHU Mirosław Burda z siedzibą we Wrocławiu przy ul. H. Dąbrowskiego 42 za cenę 23530,14 zł brutto za całość przedmiotu zamówienia objętego w zadaniu 2 "Zakup podzespołów i akcesoriów komputerowych". Oferty zostały wybrane ze względu na najkorzystniejszą cenę spełniając wszystkie warunki zamówienia.&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P></o:p></SPAN><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 12pt"><o:p>&nbsp;</o:p></SPAN></P>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: MIR-BET PHU Mirosław Burda
Adres: H. Dąbrowskiego 42 , 50-457 Wrocław, woj. dolnośląskie

NAZWA I ADRES WYKONAWCY 2

Nazwa: Happy Office Norbert Wilczura
Adres: Robotnicza 1A/8, 53-607 Wrocław, woj. dolnośląskie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.