eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie operatu geodezyjnego obejmującego podział działek, operatu szacunkowego dla celów ustalenia wysokości należności za nabycie nieruchomości...


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/07-2545556


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
Adres: Solna 14, 91-423 Łódź

Województwo: łódzkie

Telefon: 426322843
Fax: 426324190
e-mail: dyrektor@melioracja.lodz.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Sobieraj


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

wykonanie operatu geodezyjnego obejmującego podział działek, operatu szacunkowego dla celów ustalenia wysokości należności za nabycie nieruchomości oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do spisania aktów notarialnych wraz z udziałem w rokowaniach, przygotowanie projektu rozgraniczenia gruntów zajętych pod wały od gruntów przyległych
dla zadania p.n.: „Dolina Warty IV” – modernizacja lewostronnego wału przeciwpowodziowgo rzeki Warty na odcinku Tyczyn – Burzenin w km 18+548 - 21+838
nr sprawy: KK/331/ 03 /TI/2007
Zamówienie wykonać należy w terminach :
1) operat geodezyjny podziału działek - w 2 egzemplarzach - do 15.05.2007 r.
2) operat szacunkowy - w 2 egzemplarzach - do 15.05.2007 r.
3) dokumenty niezbędne do spisania aktów notarialnych wraz z protokołami z rokowań
w ilości niezbędnej do nabycia nieruchomości - w 1 egzemplarzu - do 18.06.2007 r.
4) projekt rozgraniczenia gruntów zajętych pod wały od gruntów przyległych -
- w 3 egzemplarzach - do 28.09.2007 r.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonanie operatu podziałowego i operatu szacunkowego wynoszącej 2 lata, liczonej od daty odbioru tych operatów.
Zamówienia częściowe, uzupełniające, oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przez wykonawców przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowymi ilościowym. Ofertę należy składać na cały zakres zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
Wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z dnia 9 lutego 2004 r., poz. 177 z późn. zm.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ogłoszeniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – posiadają uprawnienia:
- geodezyjne do wykonywania podziału gruntów,
- rzeczoznawcy majątkowego;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia wymaganych warunków dokonana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów, według formuły spełnia – nie spełnia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków wymaganych do udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanych uprawnień:
- geodezyjnych do wykonywania podziału gruntów,
- rzeczoznawcy majątkowego,
3) oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy.
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi, ul. Solna 14, pokój nr 407 w godz. 8 00 – 14 00 lub za zaliczeniem pocztowym, tel./fax. (42) 632 41 90, tel. (42), 630 31 04, 630 31 05; 632 28 43, wewn. 19.
opłata: cena specyfikacji: 2,68 + koszty przesyłki; waluta: PLN
warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym,
- ze strony internetowej – adres j.w.
Pracownikiem zamawiającego, uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Pan Andrzej Sobieraj – pokój i tel. – jak w punkcie 13,
Zamówienie dotyczy projektu /programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY – „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006”. Priorytet 1.2: „Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich”. Działanie 2.5: „Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi”.


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<P>- jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena wykonania zamówienia,<BR>- oferta złożona przez wybranego wykonawcę zawierała najniższą cenę za wykonanie zamówienia.</P>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: "GEOMAR" Mirosław Miłosz, Marcin Miłosz
Adres: Czarnieckiego 16, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie
Telefon: 43-827 99 17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.