Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/27-1416272
Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: Niepodległości 8, 44-190 Knurów
Województwo: śląskie
Telefon: 0323319218
Fax: 0323319217
e-mail: zoz_zamowienia@wp.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Lampert Sabina
Określenie przedmiotu zamówienia:
DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULANIA
Dostawa obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie aparatu do znieczulania wraz z transportem na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem na Blok Operacyjny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 - Formularz cenowy do niniejszej SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2007.
Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy - Załącznik nr 3.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia 14 dni licząc od daty zawarcia umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
(art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania:
a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie;
c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ;
d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.:
1 Status prawny - wymagane dokumenty
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr19, poz.177 z póź. zm.) - Załącznik Nr 4;
c) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,
d) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany,
e) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany i wypełniony),
f) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy
g) kopia dowodu wniesienia lub wpłacenia wadium.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty
a) Deklarację zgodności CE lub dokument przyjęcia zgłoszenia poprzez Urząd Rejestracji Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli oferowany produkt podlega obowiązkowi rejestracyjnemu zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych, dopuszczający oferowany asortyment do stosowania w służbie zdrowia.
3 Potwierdzenie spełnienia wymogów określonych przez Zamawiającego - wymagane dokumenty
a) Opisy lub fotografie oferowanego sprzętu - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni - do 07.04.2007
Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości:
2800,00 zł Słownie; dwa tysiące osiemset złotych 00/100;
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zozknurow.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: cena - 100
Termin składania ofert: 2007-03-09
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Budynku Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Termin składania ofert upływa dnia 09.03.2007 r. o godz. 10 oo.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »