eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZestawienie robót objętych zamówieniem: a) wykonanie kanalizacji kablowej 1 093,00 mb, b) ułożenie linii kablowej niskiego napięcia: -kabel YAKY 4x35...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/21-1529859


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Adres: Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
Województwo: śląskie

Telefon: 0322960508
Fax: 0322960702
e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Zadanie obejmuje:
- budowę oświetlenia przy ul. Gen. Mariusza Zaruskiego w Sosnowcu -II Etap - na odcinku od skrzyżowania z drogą stanowiącą dojazd do stacji transformatorowej do Ronda im. Jana Pawła II - wg dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zestawienie robót objętych zamówieniem:
a) wykonanie kanalizacji kablowej 1 093,00 mb,
b) ułożenie linii kablowej niskiego napięcia:
-kabel YAKY 4x35 mm2 762,00 mb,
-kabel YAKY 4x120 mm2 392,00 mb,
c) wykonanie przepustów pod ciągami pieszo - komunikacyjnymi 78,00 mb
d) montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, stożkowych
okrągłych, malowanych na czarno na fundamentach betonowych o wysokości 8m 18 szt.,
e) montaż opraw oświetleniowych z sodowym źródłem światła 150 W 36 szt.,
f) montaż szafy oświetlenia ulicznego 1 szt.

Kod CPV:
45.23.14.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-budowlane-w-zakresie-budowy-linii-energetycznych'>Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</a>
- (główny przedmiot) Roboty w zakresie budowy linii energetycznych.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMWIENIA:
Pożądany termin zakończenia robót: - 31.08.2007r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania.
6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania:
a) wykonania robót odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robocie stanowiącej przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. :
§ przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierowniczych. Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
§ przynajmniej dwiema osobami odpowiedzialnymi za nadzór nad osobami wykonującymi pracę w zakresie eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego (dozór);
§ przynajmniej sześcioma osobami bezpośrednio wykonującymi prace związane z eksploatacją urządzeń oświetlenia elektrycznego (eksploatacja);
§ przynajmniej dwiema osobami posiadającymi znajomość w zakresie obsługi sprzętu do wykrywania uszkodzeń kabli oraz lokalizacji trasy kabli i rur;
§ przynajmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym w związku z wykonywaniem robót;
§ zawodowe uprawnienia geodezyjne - dla 1 osoby;
c) dysponowania narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia.
6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ustawy.

Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z wnioskiem: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające spełnienie tych warunków dokumenty - według formuły:
spełnia / nie spełnia.

Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkuje wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące oświadczenia i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami:
7.1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.
7.2. Wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 01.01.2002r. do 31.12.2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 robót o wartości co najmniej 130.000,00 zł każda.
7.3. Informacją o zatrudnieniu - w tym celu należy przedłożyć zestawienie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór) z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
Wykonawca w wykazie wskaże osoby :
§ do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej,
§ które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U z 21 maja 2003r. Nr 89, poz. 828, z późniejszymi zmianami) posiadają kwalifikacje do:
- nadzoru nad osobami wykonującymi pracę z zakresu eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego (dozór) - dla dwóch osób,
- bezpośredniego wykonania prac związanych z eksploatacją urządzeń oświetlenia elektrycznego (eksploatacja) - dla co najmniej sześciu osób.
Każda z tych osób (dozór i eksploatacja) musi posiadać kwalifikacje określone w załączniku nr 1 do w/w Rozporządzenia dla grupy 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym
niż 1 kV,
7) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienianych w wyższych punktach,
§ posiadające znajomość (zostały przeszkolone) w zakresie obsługi sprzętu do wykrywania uszkodzeń kabli oraz lokalizacji trasy kabli i rur - dla co najmniej dwóch osób,
§ które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U z 17 września 2003r. Nr 182 poz. 1784, z późniejszymi zmianami) posiadają uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym w związku z wykonaniem robót - dla co najmniej dwóch osób.
§ które posiadają zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji - dla 1 osoby.
Ustala się, że podmiot realizujący obsługę geodezyjną nie jest podwykonawcą.
Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie ww. dokumentów;

7.4. Wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi
dysponuje Wykonawca (wzór).
Wymagane jest posiadanie minimum:
- samochodu dostawczego,
- samochodu skrzyniowego,
- przyczepy do przewozu kabli,
- przyczepy do przewozu słupów,
- samochodu specjalnego z platformą i balkonem - z dołączoną ważną
kompletną decyzją Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na jego
eksploatację,
- lokalizatora trasy kabli elektrycznych,
- mini -koparki do prowadzenia robót ziemnych w terenach zielonych i w pasie drogowym,
- żurawia samochodowego - z dołączoną ważną kompletną decyzją Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na jego eksploatację,
- urządzenia przewiertowego,
- agregatu prądotwórczego,
- spawarki transformatorowej.
Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania narzędziami i urządzeniami.

7. 5. Danymi finansowymi:
należy złożyć:
7. 5.1. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1-3 (wzór).
7.5.2. oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą 6-cio cyfrową - licząc cyfry przed przecinkiem,
7.5.3. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

7. 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór) wraz z aktualnymi:
7. 6.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków,
7. 6.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - załącznik do wniosku,
7.6.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - załącznik do wniosku.
W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:
- pkt 7.1, 7.6.1., 7.6.3.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków,
- pkt 7.6.2.- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - - rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

8. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert.

Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 10 Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o wszczęciu postępowania, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

9. Informacja na temat wadium.

Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Zamawiający nie przewiduje zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb postępowania: Przetarg ograniczony

Kryteria oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium wyboru: - Cena - 100 %

Termin składania ofert: 1901-01-01
Miejsce składania ofert: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie zamówienia - roboty budowlanej obejmującej Budowę oświetlenia przy ul. Gen. Mariusza Zaruskiego w Sosnowcu - II Etap do dnia 2 marca 2007r. do godz. 14.00. w pokoju nr 208, II piętro przy ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec. Zaleca się, aby wszystkie elementy wniosku były połączone ze sobą w sposób trwały (np. zszyć, spiąć, zbindować Ś itp.). Osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest : Pan Wojciech Guzik - (032) 296-05-08. 12. Adres strony internetowej, na której jest udostępniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia, jeżeli zamawiający udostępnia ją na tej stronie. Zamawiający ogłosi na swojej stronie internetowej - www.bip.um.sosnowiec.pl - powyższe ogłoszenie o wszczęciu postępowania, zaś Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) ściśle określająca zakres i oczekiwania Zamawiającego, co do realizacji zamówienia wykonania robót będzie przekazana Wykonawcom, po ocenie spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawców wniosków. Zamawiający nie przewiduje udostępnienia kompletnej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. 13. Informacja o zamiarze zawarcia umowa ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. Zamawiający będzie prowadził postępowanie bez zastosowania aukcji elektronicznej. Uwaga Na stronie internetowej www.bip.um.sosnowiec.pl zamawiający zamieścił wzór wniosku oraz formularzy będących załącznikami do wniosku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.