OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/29-1744201
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej im.Antoniego Żychowskiego w Krakowie
Adres: Łanowa 43 A, 30-725 Kraków
Województwo: małopolskie
Telefon: 0122967741
Fax:
e-mail: dps@linart.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Kupiec
Określenie przedmiotu zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym nr DPS- 2 / 2007 organizowanym przez Dom Pomocy Społecznej im. A.Żychowskiego w Krakowie ul. Łanowa 43a.
Dom Pomocy Społecznej im. A.Żychowskiego w Krakowie , ul. Łanowa 43a, 30-725 Kraków, tel. 296-77-42, fax 296-77-41
ogłasza zamówienie publiczne organizowane w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Łanowa 43a.
Dodatkowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w siedzibie zamawiającego pok.8 - Dorota Strączek.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, do siedziby Zamawiającego na adres ul. Łanowa 43a, 30- 725 Kraków. Dostawy, załadunek i rozładunek odbywać się będą na koszt Oferenta w terminach ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu dostaw zarówno co do terminu jak również ilości, o czym będzie informował oferenta. Oferent z tytułu zmian w dostawie nie będzie rościł praw do odszkodowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Ilość artykułów podana w załączniku Nr 1 obejmuje ilość zamawianych artykułów w ciągu jednego roku.
Termin realizacji : 18 luty 2007 r. do 17 luty 2008 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
? warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust 1 cytowanej ustawy oraz dodatkowo wymogi określone w SIWZ.
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać od dnia 31 stycznia 2007 roku w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 8 w godzinach 7.30 do 14.00.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. Nr 3 do dnia 9 lutego 2007 r do godz. 11:50
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pok. Nr 120 w dniu 9 lutego 2007 r. o godz. 12: 00
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. Kraków, 26 stycznia 2007 r.
Dyrektor: Stanisława Centkowska
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dps.kaila.biz
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kraków, dnia 26 .01. 2007 r. Rejestr zamówień publicznych Nr DPS - 2/ 2007 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ul. Łanowa 43a w Krakowie. I. Zamawiający: 1. Pełna nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Antoniego Żychowskiego w Krakowie 2. Adres: 30-725 Kraków, ul. Łanowa 43a 3. REGON: 000290280 4. Numer telefonu: 296 - 77- 42, 296 - 77 - 43, faks/ tel : 296 - 77 - 41 II. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami: 1. Imię i nazwisko: Dorota Strączek, 2. Stanowisko służbowe: Zastępca Gł. Księgowego 3. Numertelefonu: 296 - 77 - 42, 296 - 77- 43 4. Numer faxu: 296 - 77 - 41 5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok.8 6. Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 8.00 -14.00 III. Przedmiot zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, do siedziby Zamawiającego na adres ul. Łanowa 43a, 30- 725 Kraków. Dostawy, załadunek i rozładunek odbywać się będą na koszt Oferenta w terminach ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu dostaw zarówno co do terminu jak również ilości, o czym będzie informował oferenta. Oferent z tytułu zmian w dostawie nie będzie rościł praw do odszkodowania i kar umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Ilość artykułów podana w załączniku Nr 1 obejmuje ilość zamawianych artykułów w ciągu jednego roku. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. IV. Informacje o przetargu: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami) z zastosowaniem preferencji krajowych. V. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie Oferenta, że: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniania warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie zalega ze składkami na ubezpieczenie społeczne w ZUS - nie posiada zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym, - przyjmuje termin związania z ofertą, - przyjmuje SWIZ bez zastrzeżeń (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), c) dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ, 2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena za wykonanie całości zamówienia obejmująca również ewentualne upusty i rabaty 3. Sposób przygotowania oferty: a) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. b) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta. c) Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji. d) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną. e) Dla uznania ważności oferty należy załączyć do niej wszystkie załączniki wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz wymagane w SIWZ dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem "za zgodność z oryginałem". 4. Opakowanie i oznakowanie ofert : Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach należy umieścić w zaklejonej kopercie oznaczonej w następujący sposób: "Przetarg nieograniczony Nr DPS - 2/2007 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Łanowa 43a. Nie otwierać do dnia 09 lutego 2007r. do godziny 12:00" . 5. Wykonawcy muszą spełniać warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Nie spełnienie ww. warunków lub brak jakiegokolwiek z dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, złożenie dokumentu nieaktualnego spowoduje wykluczenie oferty z dalszego rozpatrywania. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być one umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej "Tajemnica przedsiębiorstwa" VI. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Oferenci obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 4. Oświadczenie stwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - załącznik Nr 3. 5. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik Nr 3. 6. Parafowany projekt umowy - załącznik Nr 2. 7. Wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 4. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. VII. Termin, do którego Oferent będzie związany złożoną ofertą: Oferent będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VIII. Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: od 18 lutego 2007 r. do 17 lutego 2008 r. IX. Otwarcie ofert i wybór wykonawcy: 1. Publiczne otwarcie ofert. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 9 lutego 2007 r. o godz. 12:00 w pokoju nr 120 Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43a. 2. Przebieg publicznego otwarcia ofert: Przewodniczący komisji a) bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) podczas otwarcia ofert podaje nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach. 3 . Poufne badanie ofert Informacje dotyczące badania i porównywania ofert nie będą podawane do wiadomości osób nie związanych urzędowo z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4 .Wybór oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty, która odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest najkorzystniejsza z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym przetargu. 5. Zamawiający unieważni przetarg wówczas gdy: a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu , b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia; c) wstąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. O unieważnieniu postępowania o udzielenia zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne X. Opis kryteriów oraz sposobów dokonywania oceny. Jedyne kryterium oceny stanowi cena: cena oferty - 100 % Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja według następujących zasad: 1. Kryterium 1: cena oferty. W tym kryterium oferta może uzyskać max.100 pkt. 1% odpowiada w punktacji końcowej 1 pkt. Ocena będzie następowała wg wzoru: C = CN CO X 100 pkt X 100 % (wyrażona w pkt)* Gdzie: C - ocena oferty badanej w kryterium cena CN - najniższa oferowana cena CO - cena oferty badanej XI. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy. 1. Wynik postępowania zostanie ogłoszony w: Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43a na tablicy ogłoszeń. 2. Zamawiający powiadomi pisemnie o wynikach wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu. 3. Zawarcie umowy. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. Zamawiający żąda zawarcia umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. XII . Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Każdy Oferent, ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Pytania Oferentów muszą być sformułowane na piśmie. Zamawiający prześle treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim Oferentom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Oferentów w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ. XIII . Informacje o terminie, miejscu składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. Łanowa 43a, pok. Nr 3 - sekretariat. ? Termin składania ofert: 9 luty 2007 r. do godz. 11:50 ? Termin otwarcia ofert: 9 luty 2007 r. godz. 12:00 XIV. Środki odwoławcze: Oferentom biorącym udział w postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. : 1. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy Wykonawca może złożyć umotywowany, pisemny protest do Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 2. Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 3. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. 4. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony. 5. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu. Od oddalenia lub odrzucenia protestu zainteresowanemu Wykonawcy przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o wniesieniu odwołania Zamawiającego . XV. Postanowienia końcowe: W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177) oraz przepisy kodeksu cywilnego. Wykaz załączników: Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 - Wzór umowy Załącznik nr 3 - Formularz Oświadczenia Oferenta Załącznik nr 4 - Formularz Oferty Załącznik Nr 1do SIWZ Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych. Dostawa odbywać się będzie do siedziby Zamawiającego na adres : Dom Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Łanowa43 a w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu i rozładunku ponosi Oferent. Oferent zapewni rozładunek towaru do magazynu Zamawiającego. Oferent gwarantuje dostawę towaru najwyższej jakości. Do każdej partii towaru dostarczy atest ważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu dostaw zarówno co do terminu jak również ilości o czym będzie informował Oferenta. Oferent z tytułu zmian w dostawie nie będzie rościł praw do odszkodowania i kar umowy. Ilość artykułów obejmuje ilość zamawianych artykułów w ciągu jednego roku. Lp. Nazwa artykułu Gramatura Ilość 1. Mięso wołowe z kością Kg 1 400 2. Mięso wołowe bez kości Kg 850 3. Karczek wieprzowy z/k Kg 300 4. Schab z kością Kg 425 5. Mięso wieprzowe od szynki b/k Kg 130 6. Łopatka wieprzowa z/k Kg 365 7. Kiełbasa drobiowa Kg 130 8. Kiełbasa zwyczajna Kg 80 9. Kiełbasa krakowska parzona Kg 450 10. Kiełbasa biała Kg 45 111. Szynka gotowana Kg 360 12. Szynka delikatesowa Kg 390 13. Baleron Kg 290 14. Salceson z indyka Kg 170 15. Salceson wieprzowy Kg 20 16. Filet wędzony z indyka Kg 160 17. Kiełbasa krakowska szynkowa Kg 35 18. Kiełbasa mortadela Kg 150 19. Kiełbasa grilowa Kg 200 20. Bekon Kg 30 21. Kurczaki Kg 1560 22. Udka z kurczaka Kg 730 23. Udziec z indyka Kg 490 24. Wątróbki z drobiu Kg 160 25. Filet z indyka świeży Kg 140 26. Kaszanka Kg 160 27. Szynka mielona (Jędruś) Kg 440 28 Polędwica sopocka Kg 50 29. Parówki Kg 200 30. Pasztet pieczony drobiowy Kg 120 31 Szynka drobiowa Kg 68 Załącznik Nr 3 do SWIZ Oświadczenie Oferenta W związku z przystąpieniem (nazwa firmy*) ............................................................................. ....................................................................................................................................................... z siedzibą w ........................................ ulica ......................................nr....................................... do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, oświadczam, iż: 1. Reprezentowana przeze mnie firma posiada prawo do występowania w obrocie prawnym. Osobami upoważnionymi do dokonywania czynności prawnych i zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta są *: - .................................................................................... - .................................................................................... 2. Nie zalegam ze składkami na ubezpieczenie społeczne w ZUS. 3. Nie posiadam zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym. 4. Spełniam wszystkie warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych : - posiadam uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności - posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz potencjał technicznym, a także dysponuję pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Zapoznałem się z SIWZ i przyjmuję ją bez zastrzeżeń 6. Przyjmuję termin związania ofertą - 30 dni ________________________________________ Podpis Miejsce i data...................................................(*) ? - wypełnia oferent Załącznik nr 2 do SWIZ Wzór Umowy Nr ........................ W dniu .......................... 2007 r. w Krakowie pomiędzy Domem Pomocy Społecznej im. A. Żychowskiego w Krakowie ul. Łanowa 43a zwanym dalej "Zamawiającym" reprezentowanym przez: 1) Panią Stanisława Centkowska - Dyrektor 2) Bożena Wątor - Główna Księgowa, a_____________________________________________________________________________________________________________________ reprezentowanym przez ____________________________________________ __________ zwanym dalej "Wykonawcą" w wyniku przeprowadzonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn.zm.) postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego z wyłonionym Wykonawcą została zawarta umowa o następującej treści: § 1 1. Przedmiotem umowy dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z przedmiotem zamówienia (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz wykazem przedstawionym w ofercie z dnia __________ , a stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej Umowy. 2. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych co do ilości oraz rodzaju asortymentu będą uzgadniane na podstawie zamówienia telefonicznego z wyprzedzeniem co najmniej 2 -3 dniowym. 3. Na każde wezwanie Zamawiającego dostawy mogą ulec zmianie zarówno co do terminu jak i ilości według następującej zasady: Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie o zmianach w dostawie z wyprzedzeniem co najmniej jednego dnia. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego na adres : Dom Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Łanowa43a w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 5. Koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu i rozładunku ponosi Wykonawca. 6. Odbiór dostawy przez Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie dowodu dostawy w danym dniu. 7.Wykonawca zapewni rozładunek towaru do magazynu Zamawiającego. 8.Wykonawca gwarantuje dostawę towaru najwyższej jakości. Do każdej partii towaru dostarczy atest ważności. § 2 1. Wysokość wynagrodzenia za przedmiot Umowy stanowi kwotę .......................... złotych (słownie .........................................................) brutto. 2. Wypłata należności za dostawę będzie następować na podstawie faktur VAT. 3. Wynagrodzenie Zamawiający przekaże na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury. Datą zapłaty jest data obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wysokości wynagrodzenia, które wynikać będzie ze zmniejszenia ilości zamawianych produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych. § 3 Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od 18 lutego 2007 r. do 17 lutego 2008 r. § 4 1.Wykonawca nie może powierzyć wykonania niniejszej Umowy innej osobie. 2. Żadna ze stron nie może żądać zmiany Umowy, chyba że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 cytowanej wyżej ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający może odstąpić od Umowy w razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w przypadku dwukrotnego nie dostarczenia towaru w ustalonym terminie, bądź towaru nie odpowiadającego wymogom Zamawiającego. § 5 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spory mogące wynikać z niniejszej Umowy podlegają rozstrzygnięciu przez właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego Sąd w Krakowie. § 6 Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Zamawiającego, a jeden - dla Wykonawcy. Zamawiający Wykonawca Załącznik Nr 4 do SWIZ FORMULARZ OFERTY ........................... dnia .......................... ............................................................. Pełna nazwa Oferenta ............................................................. Adres siedziby Oferenta Numer NIP .......................................... .............................................................. Numer konta bankowego Nr telefonu ........................................... Nr faxu ................................................. Dla : Domu Pomocy Społecznej im. A.Żychowskiego w Krakowie Ul. Łanowa 43a 30-725 Kraków Nawiązując do zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Nr DPS-2/2007 z dnia 26 stycznia 2007 na dostawę produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, oferujemy przyjęcie do wykonania zamówienie, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 1. Ogólna wartość wraz z kosztami dostawy, załadunku i rozładunku wynosi: - netto, z wszystkimi opłatami koniecznymi do zakończenia realizacji zamówienia w zaoferowanym czasie ............................................................... zł. ( słownie ....................................................................................................) - brutto, z wszystkimi opłatami koniecznymi do zakończenia realizacji zamówienia w zaoferowanym czasie z ewentualnym ......... % podatkiem VAT i wszelkimi upustami : ........................... zł. (słownie: ........................................................................................ . ) 2. Szczegółowa kalkulacja cen produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych wymienionych w załączniku Nr 1 do SWIZ przedstawia się następująco: Lp. Nazwa artykułu Gramatura Ilość Cena 1 kg netto Cena 1 kg brutto Wartość brutto 1. Mięso wołowe z/k Kg 1 400 2. Mięso wołowe bez/k Kg 850 3. Karczek wieprzowy z/k Kg 300 4. Schab z kością Kg 425 5. Mięso wieprzowe od szynki b/k Kg 130 6. Łopatka wieprzowa z/k Kg 365 7. Kiełbasa drobiowa Kg 130 8. Kiełbasa zwyczajna Kg 80 9. Kiełbasa krakowska parzona Kg 450 10. Kiełbasa biała Kg 45 11. Szynka gotowana Kg 360 12. Szynka delikatesowa Kg 390 13. Baleron Kg 290 14. Salceson z indyka Kg 170 15. Salceson wieprzowy Kg 20 16. Filet wędzony z indyka ndyka Kg 160 17. Kiełbasa krakowska szynkowa Kg 35 18. Kiełbasa mortadela Kg 150 19. Kiełbasa grilowa Kg 200 20. Bekon Kg 30 21. Kurczaki Kg 1560 22. Udka z kurczaka Kg 730 23. Udziec z indyka Kg 490 24. Wątróbki z drobiu Kg 160 25. Filet z indyka świeży Kg 140 26 Kaszanka Kg 160 27. Szynka mielo. Jędruś mielona (Jędruś) Kg 440 28 Polędwica sopocka Kg 50 29. Parówki Kg 200 30. Pasztet pieczony drobiowy Kg 120 31. Szynka drobiowa Kg 68 Kraków, dnia ..................................... ........................................................... pieczęć i podpis ............................................................ pieczęć i podpis
Termin składania ofert: 2007-02-09
Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej im. Antoniego Żychowskiego 30-725 Kraków, ul. Łanowa 43 a
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń dla Instytutu L-15 w budynku W-13 (10-29) WIL Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych sprężonych i gazów technicznych w stanie skroplonym wraz z dzierżawą butli i zbiorników na gazy skroplone dla wybranych Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Prace remontowe pomieszczeń, w tym zaplecza kuchni, w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie
- " Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do nagrań muzycznych dla Studia Nagrań Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie"
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku bazy magazynowej i stolarni ZKnW przy ul. Lindego 5 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »