eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › dostawa nw. artykułów / wyrobów/: ? Papier kserograficzny A-4, 80 g/m2 kl. III /typu POLSPEED/ w ilości 200 ryz (500 ark.), ? Papier kserograficzny A...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/30-1798665


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Zakład Karny
Adres: Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa
Województwo: lubelskie

Telefon: 0825726810
Fax: 0825726866
e-mail: dkw_wlodawa@sw.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Janusz Winiarczyk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. artykułów / wyrobów/:

? Papier kserograficzny A-4, 80 g/m2 kl. III /typu POLSPEED/ w ilości 200 ryz (500 ark.),
? Papier kserograficzny A-3, 80 g/m2 kl. III /typu POLSPEED/ w ilości 5 ryz (500 ark.),
? Papier do drukarek atramentowych A-4, 80 g/m2 /typu POLLUX/ w ilości 10 ryza (500 ark.),
? Papier pakowy siarczan nie bielony 70g/m2 w ilości 50 kg,
? Rolki papierowe do faxu 216 mm x 30 m w ilości 20 szt.,
? Rolki papierowe do maszyn liczących 57mm x 40 m w ilości 2szt,
? Tektura introligatorska format B1w ilości 25 kg,
? Składanka komputerowa 250 x 12 x 1 w ilości 2 op. (2000 ark.),
? Składanka komputerowa 250 x 12 x 3 w ilości 3 op. (600 ark.),
? Składanka komputerowa 375 x 12 x 1 w ilości 2 op. (2000 ark.),
? Kartki samoprzylepne 75X75 mm minimum 100-kartkowe w ilości 20 szt.,
? Koperta C-6 samoklejąca biała w ilości 20 x 1000szt,
? Koperta C-5 brązowa w ilości 5 x 1000szt,
? Koperta C-4 brązowa w ilości 5 x 1000szt,
? Koperta brązowa 250 x 353 x 38 (EXPANDER) w ilości 100 szt.,
? Segregator laminowany 2 ringi A4/25 w ilości 25 szt.,
? Segregator laminowany 2 ringi A4/40 w ilości 20 szt.,
? Segregator laminowany 2 ringi A4/70 w ilości 15 szt.,
? Papier wizytówkowy format A4 w ilości 100 arkuszy,
? Pudełko na akta archiwalne / 80x28x32/ lub o zbliżonych wymiarach w ilości 80 szt.,
? Pudełko na akta archiwalne / 100x28x32/ lub o zbliżonych wymiarach w ilości 20 szt.,
? Skoroszyt z zawieszką papierowy biały bez nadruku napisów w ilości 400 szt.,
? Skoroszyt bez zawieszki bez nadruku napisów w ilości 100 szt.,
? Teczka wiązana tekturowa w ilości 200 szt.,
? Zeszyt 16 kartkowy w kratkę w ilości 40 szt.,
? Zeszyt 32 kartkowy w kratkę w ilości 40 szt.,
? Zeszyt 60 kartkowy w kratkę w ilości 40 szt.,
? Zeszyt 96 kartkowy w kratkę w ilości 20 szt.,
? Brulion akademicki 96 kartkowy w kratkę A-4 w ilości 40 szt.,
? Blok z makulatury w kratkę A 4 80 kartkowy kl. III w ilości 300 szt.,
? Blok z makulatury w kratkę A 5 100 kartkowy kl. III w ilości 350 szt.,
? Terminarz format A5 w twardej obwolucie w ilości 40 szt.,
? Kalendarz ścienny minimalnie format A1 w ilości 65 szt.,
? Atrament czarny w ilości 3 szt.,
? Tusz do pieczątek automatycznych czarny w ilości 10 szt.,
? Tusz do pieczątek automatycznych czerwony w ilości 10 szt.
? Sprężone powietrze 400 ml w ilości 10 szt.,
? Pianka antystatyczna do czyszczenia obudów min. 300 ml w ilości 10 szt.,
? Klej biurowy w tubie w ilości 150 szt.,
? Klej biurowy w sztyfcie minimum 36 g w ilości 120 szt.,
? Koszulki foliowe A-4 (opak.-100) w ilości 20szt,
? Folia do laminowania A-4 (100 szt.) w ilości 2 op.,
? Folia do laminowania 110 x 80 mm (100 szt.) w ilości 2 op.,
? Linijka 40 cm w ilości 20 szt.
? Taśma klejąca brązowa szer. 50 mm w ilości 100 szt.,
? Taśma klejąca bezbarwna 18/20 w ilości 250 szt.,
? Szuflada na dokumenty formatu A4 w ilości 10 szt.,
? Gumka biurowa w ilości 15 szt.,
? Klip A4 z okładką w ilości 3 szt.,
? Klip A5 z okładką w ilości 10 szt.,
? Spinacze biurowe 28 mm w ilości 90 op. (100 szt.),
? Pinezki / opakowanie 50 szt./ w ilości 40 szt.,
? Zszywki 24/6 LACO w ilości 50 op. (1000 szt.),
? Nożyczki biurowe / długość ostrz min. 100 mm/ w ilości 5 szt.,
? TONER XERO - CANON 1215/155 w ilości 4 szt.,
? TONER XERO - KONICA 1216 w ilości 5 szt.,
? TONER KONICA- MINOLTA 162 w ilości 5 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 840C CZARNY w ilości 35 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 840C KOLOR w ilości 15 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 600/670/690 CZARNY w ilości 3 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 670/690 KOLOR w ilości 3 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 3320/3420 CZARNY w ilości 60 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 3320/3420 KOLOR w ilości 15 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET 3820 KOLOR w ilości 5 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET F 370 CZARNY w ilości 7 szt.,
? TUSZ DO HP DESKJET F 370 KOLOR w ilości 5 szt.,
? TONER Do HP LASERJET 1100 w ilości 5 szt.
? TONER Do HP LASERJET 1020 W ilości 15 szt.,
? TAŚMA DO OKI 321/3321 w ilości 15 szt.,
? TONER DO MINOLTA 2300W - CZARNY w ilości 10 szt.,
? TONER DO MINOLTA 2300W - ŻÓŁTY w ilości 4 szt.,
? TONER DO MINOLTA 2300W - NIEBIESKI w ilości 4 szt.,
? TONER DO MINOLTA 2300W - CZERWONY w ilości 4 szt.,
? Długopis typu Zenith lub odpowiednik w ilości 200 szt.,
? Wkład do długopisu typu Zenith lub odpowiednik w ilości 100 szt.,
? Długopis żelowy wszystkie kolory podstawowe wkładu w ilości 200 szt.,
? Wkład do długopisu żelowego 0,5 wymienionego w powyższym punkcie w ilości 100 szt.,
? Długopis zwykły wszystkie kolory podstawowe wkładu w ilości 300 szt.,
? Wkład do długopisu zwykłego wymienionego w powyższym punkcie w ilości 100 szt.,
? Korektor w długopisie w ilości 40 szt.
? Cienkopis czarny w ilości 100 szt.
? Zakreślacz w ilości 50 szt.
? Długopis typu LAKNOCK SN 101 FINE lub odpowiednik w ilości 200 szt.
? Wkład do długopisu typu LACKNOCK SN 101 FINE lub odpowiednik w ilości 200 szt.
? Zszywacz biurowy /12 mm/ o długości prowadnicy min. 120 mm w ilości 20 szt.
? Dziurkacz biurowy / na min 50 kartek/ w ilości 20 szt.
? Flamastry 6 kolorów w ilości 20 op.
? Flamastry 4 kolory w ilości 20 op.
? Ołówek techniczny automatyczny 0,5 mm w ilości 10 szt.
? Wkłady do ołówka 0,5 mm w ilości 10 opak.
? Blok techniczny A4 w ilości 65 szt.
? Dyskietka 2HD 3,5cal, format w ilości 150 szt.
? Nośniki CDR 700MB pakowane w pudełkach po 1 szt. w ilości 120 szt.
? Nośniki DVDR 4,7 GB pakowane w pudełkach po 1 szt. W ilości 120 szt.,
? Marker olejny biały w ilości 30 szt.
? Marker olejny czarny w ilości 30 szt.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: 1. Kryteria przy wyborze ofert: - proponowana cena ofertowa całego zamówienia - waga kryterium 100%, sposób oceny minimalizacja wg wzoru: uzyskana liczba punktów = najniższa zaproponowana cena/cena badanej oferty *100 Sposób oceny: porównanie ilości punktów uzyskanych przez poszczególnych Wykonawców. Wynik: oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ( maksymalna liczba punków w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Wynik traktowany będzie, jako wartość punktowa oferty.

Termin składania ofert: 2007-02-13
Miejsce składania ofert: 1. Złożenie oferty oraz termin złożenia oferty: - ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia oferty, - ofertę należy złożyć w Zakładzie Karnym we Włodawie ul Żołnierzy WiN 19 w sekretariacie, nie później niż do dnia 13.02.2007r. do godz. 9.oo - oferent otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty z odnotowanym terminem jej złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim oznakowana została oferta. - oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy WiN 19 "Przetarg -materiały biurowe". koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej musi być opisana nazwą i adresem oferenta. - ofertę składaną do zamawiającego za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej, należy przygotować w sposób wyżej określony i przesłać w zewnętrznej kopercie zaadresowanej w następujący sposób: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy WiN 19; 22-200 Włodawa. "Przetarg - materiały biurowe". Nie otwierać przed terminem < 13.02.2007r. > godz. 10.oo - oferty, które wpłyną do zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane do oferentów bez otwierania. 2. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.02.2007r. o godz. 10.oo w świetlicy siedziby Zamawiającego: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.