OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/22-1806854
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Drowcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie
Telefon: 0322814123
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm
Osoba upoważniona do kontaktów: Pan Grzegorz Golda
Określenie przedmiotu zamówienia:
DZ.3431-4/07
O G Ł O S Z E N I E
o zamówieniu publicznym pn. Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców, dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w 2007 r.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
ul. Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom
Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami :
Grzegorz Golda - kierownik sekcji żywienia tel. 032 281-41-23 w.22
Anna Barańczuk - inspektor d/s zamówień publicznych tel. 032 281-41- 23 w.19
2. Tryb zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpłatnie w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu, ul. Dworcowa 7 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub otrzymać na wskazany adres.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby
Zamawiającego jw.:
1) zadanie nr 1 - artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 4a do SIWZ
2) zadanie nr 2 - warzyw i owoców w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 4b do SIWZ
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze;
01121200-3 - Warzywa owocowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
może złożyć ofertę na jedno z w/w zadań ( części) , na więcej niż jedno, lub na wszystkie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
6. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.
7. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na
podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca
winien:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem oferty i w/w dokumentów również:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki
niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to
osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy
Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia
wykonawcy ubiegają się wspólnie.
8. Wadium nie wymagane.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%
Termin składania ofert: 2007-03-01
Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (sekretariat) do dnia 1 marca 2007 r. do godz. 10.00
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Dostawa odzieży dla ratowników górniczych (3 zadania)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu - powtórzenie".
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb obsługujących budynki mieszkalne będące w 100% własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w tym: Część I - VI
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »