eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby Zamawiającego jw.: 1) zadanie nr 1...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/22-1806854


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
Adres: Drowcowa 7, 41 - 902 Bytom
Województwo: śląskie

Telefon: 0322814123
Fax: 0322814123
e-mail: DPSdlaDoroslych@poczta.fm

Osoba upoważniona do kontaktów: Pan Grzegorz Golda


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:


DZ.3431-4/07

O G Ł O S Z E N I E
o zamówieniu publicznym pn. Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców, dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu w 2007 r.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
ul. Dworcowa 7, 41 - 902 Bytom

Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami :
Grzegorz Golda - kierownik sekcji żywienia tel. 032 281-41-23 w.22
Anna Barańczuk - inspektor d/s zamówień publicznych tel. 032 281-41- 23 w.19

2. Tryb zamówienia:

przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bytom.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpłatnie w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu, ul. Dworcowa 7 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 lub otrzymać na wskazany adres.

4. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia - z podziałem na zadania - jest dostawa do siedziby
Zamawiającego jw.:
1) zadanie nr 1 - artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 4a do SIWZ
2) zadanie nr 2 - warzyw i owoców w asortymencie i ilościach określonych w zał. nr 4b do SIWZ

Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze;
01121200-3 - Warzywa owocowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
może złożyć ofertę na jedno z w/w zadań ( części) , na więcej niż jedno, lub na wszystkie.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

6. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia zawarcia umowy do
31.12.2007r.

7. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na
podstawie art. 24 i art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca
winien:

a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) aktualny -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
4) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z formularzem oferty i w/w dokumentów również:

1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi
warunkami umownymi i je akceptuje;
2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki
niniejszej specyfikacji;
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to
osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa;
4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy
Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia
wykonawcy ubiegają się wspólnie.

8. Wadium nie wymagane.


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100%

Termin składania ofert: 2007-03-01
Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych przy ul. Dworcowej 7, 41 - 902 Bytom (sekretariat) do dnia 1 marca 2007 r. do godz. 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.