Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/05/04-1914730
Nazwa: GMINA WIEPRZ
Adres: Wieprz 217, 34-122 Wieprz
Województwo: małopolskie
Telefon: 0338755100
Fax: 0338755100
e-mail: przetargi@wieprz.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Marzena Mazgaj, Marek Wysogląd
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi remont drogi gminnej uszkodzonej w wyniku powodzi z sierpnia 2005 roku „Łęg-Gierałtowice” we Frydrychowicach na długości 910mb polegający na:
- wykonaniu robót ziemnych- formowanie i zagęszczenie nasypów, korytowanie na poszerzeniach;
- wyprofilowaniu istniejącej podbudowy tłuczniem;
- wykonaniu podbudowy z tłucznia klinowanego klińcem;
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych ~2937m2;
- utwardzenie poboczy;
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wieprz.pl BIP
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria formalne:O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm) ;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych- o wartości min 200. tys.zł nettoc) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,e) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń Dokumenty bezwzględnie wymagane:a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1b. dowód wniesienia wadium - kopia,c. kosztorysy ofertowe – pełny kosztorys tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej wraz z narzutami. d. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ;e. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.od 6 do 9 , zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 14,f. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.h. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.i. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych – wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych o wartości min 200 tyś zł netto - załącznik nr 6;j. Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późń.zm.)-załącznik 2,3 i4;k. Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. – załącznik nr 5;l. Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy);m. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń – (formularz ofertowy);n. Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z przyszłym terenem budowy oraz zakresem rzeczowym i ilościowym zamówienia i uwzględnił powyższe w cenie ofertowej (formularz ofertowy);2. kryteria oeny ofert Cena brutto zamówienia 100%
Termin składania ofert: 2007-05-15
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Wieprz34-122 Wieprz 217Ip. pok.10
INNE PRZETARGI WIEPRZ
więcej: przetargi WIEPRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »