eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa drukówDostawa obejmuje sukcesywne dostawy druków wraz z transportem na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.Przedmiot zamówienia został...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/19-655966


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: Niepodległości 8, 44-190 Knurów
Województwo: śląskie

Telefon: 032331928
Fax: 0323319217
e-mail: zoz_zamowienia@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Karolina Banaszczyk


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa drukówDostawa obejmuje sukcesywne dostawy druków wraz z transportem na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części:część I Druki medyczne, część II Druki akcydensowe, część III Papier komputerowy RUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku są ilościami maksymalnymi.Zamawiający informuje, że wzory druków opracowane przez Zamawiającego są dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów w Dziale Zaopatrzenia w godzinach od 800 do 1400.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przedmiot zamówienia podzielony został na 3 Części. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Wymagany termin realizacji zamówienia:- dla części I i II - od 03.05.2007 r. do 02.05.2009 r. (24 miesiące)- dla części III - od 20.05.2007 r. do 02.05.2009 r.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.:a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163) - Załącznik Nr 4;c) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wspólników;d) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, e) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany,f) Wzór umowy dot. części I i II oraz wzór umowy dot. części III - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany i wypełniony),g) Kserokopia dowodu wpłaty wadium.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni - do 25.04.2007 r.Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 1740,00 zł Słownie: tysiąc siedemset czterdzieści złotychw skład którego wchodzą następujące części:- część I - 900,00 zł- część II - 140,00 zł- część III - 800,00 zł

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zozknurow.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert: cena - 100

Termin składania ofert: 2007-03-27
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Termin składania ofert upływa dnia 27.03.2007 r. o godz. 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.