OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-23
Nazwa: "MUNDO" Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w likwidacji
Adres:
Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa wynajmu kompaktora dedykowanego do kompaktowaania odpadów wraz z obsługą i paliwem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami MUNDO S.p. z o.o. wLubinie w likwidacji - CPV 90500000-2
Miasto: Lubin
Województwo: dolnośląskie
CPV:
90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-03-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wynajmu kompaktora dedykowanego do kompaktowaania odpadów wraz z obsługą i paliwem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami MUNDO S.p. z o.o. wLubinie w likwidacji - CPV 90500000-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "MUNDO" Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w likwidacji
1.3.) Oddział zamawiającego: "MUNDO" Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w likwidacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390270042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona, 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mundo@mundo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mundo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu kompaktora dedykowanego do kompaktowaania odpadów wraz z obsługą i paliwem dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami MUNDO S.p. z o.o. wLubinie w likwidacji - CPV 90500000-2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8025a0dd-8b0c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mundo.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mundo.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Nie dotyczy
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 59 300 Lubin, siedziba Zamawiającego - sekretariat I piętro
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu kompaktora dedykowanego do kompaktowania odpadów na składowisku odpadów w Lubinie1.2. Zamówienie obejmuje obsługę wynajmowanego kompaktora przez operatora posiadającego wszelkie potrzebne uprawnienia, które są aktualne w okresie jego pracy na terenie Zamawiającego.2. Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia.2.1 Wynajmowany kompaktor musi mieć minimalną wagę 26 t.2.2 Wynajmowany kompaktor musi być w stanie technicznym, który gwarantuje ciągłą pracę na zasadach określonych w Rozdziale IISWZpkt. 3 SWZ.2.3 Obsługa codzienna kompaktora gwarantująca jego pracę (zagwarantowanie paliwa, olejów i innych substancji niezbędnych do funkcjonowania) jest po stronie Wykonawcy.2.4 Przeglądy techniczne i naprawy są po stronie Wykonawcy.2.5 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania dokumentacji serwisowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia (kontrakty, umowy) polegające na usłudze wynajmu kompaktora o wartości. 300 000 zł brutto.każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załączniki 1 - 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 59 - 300 Lubin, ul. Zielona 1,,sekretariat Ipiętro.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Remont pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynkach gminnych oraz remont gminnych lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach Gminy Miejskiej Lubin.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej z podziałem na 3 części.
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- "Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie - siedziba PCPR w Lubinie"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Polanów, od ..."
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych od mieszkańców przez Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Staroźreby Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026"
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Krzynowłoga Mała
- Wywóz, zagospodarowanie i transport nieczystości stałych z kontenerów i pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Bodzentyn.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE OD LUTEGO DO GRUDNIA 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu gmin obsługiwanych przez Nieskażone Środowisko Sp. z o.o. w 2025 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »