eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiPrzegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-23


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego

Miasto: Mińsk Mazowiecki

Województwo: mazowieckie

CPV:
75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-04-07


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710037640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261553510
1.5.8.) Numer faksu: 261553520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 23blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d46db-8bba-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://platforma zakupowa.pl/pn/23blt
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platforma zakupowa.pl/pn/23blt
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ 23 - INFORMACJA RODO
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez WYKONAWCĘ usługi na ,,Przegląd, konserwacja i naprawa systemów ochrony ppoż. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego".
4.2.6.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują niżej wymienionymi osobami z odpowiednimi uprawnieniami :a) uprawnienia (dwie osoby) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Dozoru,b) uprawnienia (dwie osoby) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji,c) zaświadczenie o wpisie (dwie osoby) na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,d) aktualny certyfikat (dwie osoby) personalny FGAZ-O Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie" Systemów ochrony przeciwpożarowej i gaśnic",e) aktualny certyfikat (dwie osoby) kwalifikacyjny na montaż i konserwację zabezpieczeń przeciwpożarowych wydanych przez Państwowy Instytut Badawczy Centrum Naukowo - Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej.Minimalne warunki dotyczące prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Warunek ten spełni Wykonawca który posiada aktualne świadectwo kwalifikacji F- gazowe dla przedsiębiorstwa wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ 9 - INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy - § 12. Zmiany Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/23blt
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.