OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-26
Nazwa: Gmina Gołuchów
Adres:
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko - etap II oraz modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości Czechel"
Miasto: Gołuchów
Województwo: wielkopolskie
CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45.23.31.40 - Roboty drogowe
45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45.26.13.20 - Kładzenie rynien
45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej
45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego
45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia
45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45.32.10.00 - Izolacja cieplna
45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko - etap II oraz modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości Czechel"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 761 70 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goluchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko - etap II oraz modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości Czechel"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-519cdb47-8e3f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000656/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowosciach Jedlec i Tursko - etap II oraz modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości Czechel
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/goluchow/34
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/goluchow/34
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/goluchow/34W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy ,,Asystent Postępowania", dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy ,,Asystent postępowania".Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie ,,Asystent postępowania" oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod wskazanym w pkt 10.4. adresem.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 10.4.Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie ,,Asystent postępowania".Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z wyjątkiem przypadków określonych w Ustawie. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do SWZ.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formacie danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), w szczególności: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, e-mail gmina@goluchow.plb) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gołuchów jest Piotr Kropidłowski adres email: piotr.kropidlowski@comp-net.pl.;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko - etap II oraz modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości Czechel", prowadzonym w trybie podstawowym.d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.f) Posiada Pani/Pan:1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec, Tursko - etap II:Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowości Jedlec, TurskoRoboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę kanalizacji sanitarnej wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr AB.6740.1.283.2015 z dnia 10.09.2015 r.Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów:L.p. Opis elementuBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jedlec i Tursko - etap III1. Kolektor grawitacyjny K - 9 PVC OE 200 mm, długość - L= 471,50 m 2. Kolektor grawitacyjny K - 9.1 PVC OE 200 mm, długość - L= 188,30 m 3. Kolektor grawitacyjny K - 10 PVC OE 200 mm, długość - L= 276,30 m4. Kolektor grawitacyjny K - 10.1 PVC OE 200 mm, długość - L= 185,10 m5. Kolektor grawitacyjny K - 11 PVC OE 200 mm, długość - L= 244,30 m6. Kolektor grawitacyjny K - 11.1 PVC OE 200 mm, długość - L= 103,70 m 7. Kolektor grawitacyjny K - 12 PVC OE 200 mm, długość - L= 279,00 m8. Kolektor grawitacyjny K - 12.1 PVC OE 160 mm, długość - L= 72,80 m9. Kolektor grawitacyjny K - 12.2 PVC OE 200 mm, długość - L= 325,40 m10. Kolektor grawitacyjny K - 13 (część odcinek od studni SB 290 do studni SR 301), PVC OE 200 mm, długość - L= 339,40 m11. Kolektor grawitacyjny K - 13.1 PVC OE 200 mm, długość - L= 97,70 m12. Kolektor grawitacyjny K - 15 (część odcinek od przepompowni PS 15 do studni S327) PVC OE 200 mm, długość - L= 338,60 m13. Kolektor grawitacyjny K - 15.1 PVC OE 200 mm, długość - L= 20,50 m14. Rurociąg tłoczny P - 12 Dz 100 mm PE, długość - L= 2027,60 m15. Rurociąg tłoczny P - 9 Dz 90 mm PE, długość - L= 15,30 m16. Rurociąg tłoczny P - 10 Dz 90 mm PE, długość - L= 13,80 m17. Rurociąg tłoczny P - 11 Dz 90 mm PE, długość - L= 2,00 m18. Rurociąg tłoczny P - 13 Dz 90 mm PE, długość - L= 259,50 m19. Rurociąg tłoczny P - 15 Dz 90 mm PE, długość - L= 662,60 m20. Przepompownia ścieków PS - 921. Przepompownia ścieków PS - 1022. Przepompownia ścieków PS - 1123. Przepompownia ścieków PS - 1224. Przepompownia ścieków PS - 1325. Przepompownia ścieków PS - 1526. Przykanaliki OE 160 mm, o łącznej długości - L= 546,60 m / 51 szt.Zakres zadania obejmujący wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej:Kolektory grawitacyjne PVC OE 200 mm - 2869,80 m Kolektory grawitacyjne PVC OE 160 mm - 72,80 m(na kolektorach zastosować studzienki rewizyjne OE 425mm)Odgałęzienia kanalizacyjne PVC OE 160 mm - 51 szt. / 546,60 m,Rurociąg tłoczny Dz 110 mm PE - 2027,60 m,Rurociąg tłoczny Dz 90 mm PE - 953,20 m,Przepompownia ścieków - 6 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeń- robót odtworzeniowych nawierzchni na drodze powiatowej zgodnie z pkt. 7.6. Roboty nawierzchniowe Projektu architektoniczno - budowlanego - odtworzenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostkę z rozbiórki ułożyć na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm a na wjazdach na podbudowę z kruszywa łamanego gr. 20 cm)Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, roboty drogowe, roboty w zakresie przepompowni ścieków, instalacje zasilania elektrycznego, instalacje niskiego napięcia, instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania wody, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych, instalowanie oświetlenia, instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego, tynkowanie, roboty związane z izolacją cieplną, roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych, kładzenie rynien, roboty obejmujące konstrukcje z betonu zbrojeniowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Modernizacja stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego w miejscowości CzechelLokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowości Czechel, działka nr 195/1Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na modernizację stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego wody wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr 348/2018 z dnia 09.07.2018 r.Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:- zbiornika wyrównawczego o konstrukcji monolitycznej żelbetowej o pojemności 300 m3,- rurociągów technologicznych (międzyobiektowe) wody uzdatnionej łączące zbiornik wyrównawczy z budynkiem stacji,- kanalizacji technologicznej przelewu i spustu wody ze zbiornika , z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej,-kabli zasilania energetycznego- sterowania, na trasie budynek stacji a zbiornik wyrównawczyPrzedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeńSzczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, roboty drogowe, roboty w zakresie przepompowni ścieków, instalacje zasilania elektrycznego, instalacje niskiego napięcia, instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania wody, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych, instalowanie oświetlenia, instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego, tynkowanie, roboty związane z izolacją cieplną, roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych, kładzenie rynien, roboty obejmujące konstrukcje z betonu zbrojeniowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1.1. Wykonawca posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.1.2 Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.1.3. Wykonawca posiada doświadczenie.Część 1: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał (tj. wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył):a) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. bruttoWyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.Część 2:Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał (tj. wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył):a) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub modernizacji lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. brutto;Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.1.4. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.1.5. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.Część 1: Wykonawca dysponuje co najmniej:a) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownik Robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Część 2:Wykonawca dysponuje co najmniej:a) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownik Robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. c) jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zmianami).1.6. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.1.7. Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 1.8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy).d) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Część 1: 25 000 złCzęść 2: 5 000 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 07 8407 0003 0100 0101 2000 0112.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:1) zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie Umowy lub gdy2) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, pożar na terenie objętym Przedmiotem Umowy, protesty społeczne, epidemia itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,5) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne i/lub konieczność wykonania badań archeologicznych,6) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji robót,7) wystąpienia robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w niniejszej Umowie, a których wykonanie jest konieczne do wykonania Przedmiotu Umowy,8) konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie,9) prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności nieprzewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w realizacji Umowy, 10) braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikającego z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego okoliczności,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/goluchow/34
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
więcej: Roboty budowlane »