OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-09-15
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 2401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew.172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Wykonanie projektu budowlanego mieszkań w budynku Przychodni Brackiej Bobrek w Bytomiu"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-10-01
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać dla Zamawiającego wielobranżową dokumentację budowlano - wykonawczą i projektowo - kosztorysową (dalej łącznie: Dokumentacja) oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę dla inwestycji pod nazwą,,Wykonanie projektu budowlanego mieszkań w budynku Przychodni Brackiej Bobrek".
Przedmiot zamówienia dotyczy budynku przy ulicy Konstytucji 89 w Bytomiu.
1.2. Istniejący budynek o powierzchni użytkowej 2912,00 m2 jest budynkiem czterokondygnacyjnym podpiwniczonym. Na parterze znajduje się Przychodnia lekarska. Pierwsze piętro jest w części zagospodarowane przez Bracki Dzienny Dom Opieki Medycznej dla Seniorów - zakończenie projektu 30.09.2021 r. Drugie i trzecie piętro są niezagospodarowane.
1.3. Fundacja planuje budowę mieszkań na drugim i trzecim piętrze, część rehabilitacyjna i wypoczynkowa planowana jest na pierwszym piętrze.
1.4. Charakter i przeznaczenie projektowanych lokali mieszkalnych: mieszkania dla seniorów.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udziału podwykonawców.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia:
-
wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej oraz złożenie we właściwej jednostce (właściwy Wydział Urzędu Miejskiego w Bytomiu) wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę - w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania Umowy,
-
uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę - w terminie do 65 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku zgodnie z lit. a) powyżej, przy czym termin ten może ulec wydłużeniu na skutek późniejszego wydania decyzji z powodów niezawinionych przez Wykonawcę lub wydłużenia się okresu, w jakim decyzja uzyska walor ostateczności, o ile nie jest to wynikiem nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę.
- informacjaouniewanieniupostpowania.pdf (286Kb) - INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (769Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwie.pdf (8669Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (5359Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (24Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (433Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (353Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychprac.odt (25Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych prac projektowych
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychpracprojektowych.pdf (485Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych prac projektowych
- zaczniknr4doswz-wykazosb.pdf (207Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zatrudnionych osób
- zaczniknr4doswz-wykazzatrudnionychosb.odt (19Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zatrudnionych osób
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (4471Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących w zarządzaniu MPGM TBS Sp. z o.o. od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - ARTECH dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - grupa materiałowa 292-10-19
- Obsługa bocznicy kolejowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Obsługa infrastruktury kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Zadanie 2 - Diagnostyka, konserwacja i bieżące utrzymanie infrastruktury kolejowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (etap I) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień z właścicielami, (etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego (III etap) w oparciu o wykonaną koncepcję odwodnienia działek zlokalizowanych przy ulicy Strażackiej i Malinowej w Mikołowie - Borowej Wsi
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »