OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-01-11
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 2401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew.172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-01-18
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (684Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1623Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (814Kb) - Pytanie nr 1
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwie.pdf (8669Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7666Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (20Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (825Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.ods (24Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (2066Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (757Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (31Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (707Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (510Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (884Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (6395Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- "Wycena nieruchomości - 5 części"
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »