OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-03-08
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 2401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie testów podstawowych oraz specjalistycznych urządzeń stosowanych w radiografii ogólnej analogowej, radiografii ogólnej cyfrowej oraz monitorów w stacjach przeglądowych i opisowych, zgodnie z załącznikiem numer 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 listopada 2015 r. (Dz. U. Poz. 2040 z dnia 4 grudnia 2015 r.) w pracowniach RTG przychodni Fundacji ,,Unia Bracka"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-03-16
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie testów podstawowych oraz specjalistycznych urządzeń stosowanych w radiografii ogólnej analogowej, radiografii ogólnej cyfrowej oraz monitorów w stacjach przeglądowych i opisowych, zgodnie z załącznikiem numer 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 listopada 2015 r. (Dz. U. poz. 2040 z dnia 4 grudnia 2015 r.) w pracowniach RTG przychodni Fundacji ,,Unia Bracka".
2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.03.2024 r.
- informacjaorozsrzygniciupostpowania.pdf (760Kb) - INFORMACJA O ROZSRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1455Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwie.pdf (8669Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (8032Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1adoswz-wykazwykonanychusug.doc (24Kb) - Załącznik nr 1a do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr1adoswz-wykazwykonanychusug.pdf (443Kb) - Załącznik nr 1a do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (37Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1047Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazpracownirtg_harmonogramwykonywaniatestw.pdf (829Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz pracowni RTG_harmonogram wykonywania testów
- zaczniknr3adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (400Kb) - Załącznik nr 3a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr3doswz-owiadczeniewykonawcw.pdf (784Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców
- zaczniknr4doswz-wzrumowy.pdf (3684Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Piotra Niedurnego 125
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »