OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-05-16
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Budowa budynku przychodni zdrowia wraz z zagospodarowaniem terenu w Rudzie Śląskiej przy ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 14"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-05-30
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przychodni zdrowia wraz z zagospodarowaniem terenu w Rudzie Śląskiej przy ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 14.
2. Adres inwestycji: ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 14, 41-707 Ruda Śląska.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w załączniku nr 5 do SWZ:
I. Dokumentacji projektowej:
-
projekcie technicznym,
-
projektach budowlanych.
II. Przedmiarach.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
8. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4% (cztery) łącznej wartości umowy brutto.
Z chwilą wykonania wszystkich prac objętych przedmiotem Umowy, tj. dokonania przez Inwestora odbioru końcowego ostatecznego, zabezpieczenie należytego wykonania umowy (4%) ulega zmniejszeniu do wysokości 2% łącznej wartości umowy brutto i traktowane jest jako kaucja gwarancyjna przez cały okres udzielenia przez Wykonawcę gwarancji - na zasadach opisanych w paragrafie 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
8.1. Zabezpieczenie zostanie wniesione w jednej z następujących form:
1) w pieniądzach,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
na zasadach opisanych w paragrafie 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
9. Okres realizacji zamówienia: do 52 tygodni od daty przekazania terenu budowy, przy czym termin przekazania Wykonawcy terenu budowy ustala się na dzień: 11.07.2022 r.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (797Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1453Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pabrdociepa.zip (5533Kb) - PAB źródło ciepła
- przedmiary.zip (3004Kb) - Przedmiary
- ptwarchitektura.zip (26603Kb) - PTW architektura
- ptwdeszczwka.zip (2272Kb) - PTW deszczówka
- ptwdrogi.zip (1937Kb) - PTW drogi
- ptwinstalacjeelektryczne10_05_2022.zip (14241Kb) - PTW instalacje elektryczne 10_05_2022
- ptwinst_coict.zip (2982Kb) - PTW inst. c o i c t
- ptwinstwodkan.zip (5082Kb) - PTW instalacja wod kan
- ptwkonstrukcja.zip (17413Kb) - PTW konstrukcja
- ptwoddymianieklatki.zip (2142Kb) - PTW oddymianie klatki
- ptwprzylaczewodkan.zip (4225Kb) - PTW przyłącze wod kan
- ptwpzt.zip (6820Kb) - PTW PZT
- ptwtechnologia.zip (2560Kb) - PTW technologia
- ptwwentylacjaiklimatyzacja.zip (8678Kb) - PTW wentylacja i klimatyzacja
- ptwzrodlociepladlapabrdociepa.zip (3449Kb) - PTW źródło ciepła dla PAB źródło ciepła
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (9707Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- specyfikacje.zip (11176Kb) - Specyfikacje
- tomiipab.zip (12631Kb) - Tom II PAB
- tomivzaczniki.zip (26290Kb) - Tom IV załączniki
- tomizagospodarowanieterenu.zip (6453Kb) - Tom I zagospodarowanie terenu
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (41Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (973Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychprac.odt (30Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych prac
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychprac.pdf (514Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych prac
- zaczniknr3doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (740Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr4doswz-wzrumowy.pdf (23080Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy
- zaczniknr5doswz-dokumentacja.pdf (677Kb) -
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- "Wycena nieruchomości - 5 części"
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »