OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-08-18
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól / Joanna Kasperczyk
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172; wew. 170
Email: zobacz email; zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
,,Sukcesywna dostawa rękawic medycznych"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-09-01
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic medycznych w ilościach i rodzajach:
L.p.
Rodzaj rękawic
Ilość sztuk
Ilość opakowań po 100 szt. w opakowaniu
1
Rękawice nitrylowe bezpudrowe roz. S
120 000
1200
2
Rękawice nitrylowe bezpudrowe roz. M
240 000
2400
3
Rękawice nitrylowe bezpudrowe roz. L
120 000
1200
4
Rękawice nitrylowe bezpudrowe roz. XL
20 000
200
5
Rękawice sterylne bezpudrowe lateksowe roz. 6,5
300 par
6
6
Rękawice sterylne bezpudrowe lateksowe roz. 7,0
450 par
9
7
Rękawice sterylne bezpudrowe lateksowe roz. 7,5
500 par
10
8
Rękawice sterylne bezpudrowe lateksowe roz. 8,0
450 par
9
9
Rękawice sterylne bezpudrowe lateksowe roz. 8,5
200 par
4
10
Rękawice sterylne pudrowe lateksowe roz. 8,0
100 par
2
2. Miejsce dostawy: Fundacja ,,Unia Bracka", ul. Kokota 172, Ruda Śląska 41-711.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - w wysokości 20% zamówienia podstawowego po wyrażeniu zgody przez Strony.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (667Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1486Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (266Kb) - Pytanie nr 1
- pytanienr2.pdf (282Kb) - Pytanie nr 2
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7500Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1378Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (21Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr2doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (445Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (283Kb) - Załącznik nr 3a do SWZ - Oświadczenie wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr3doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (714Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr4doswz-wzrumowy.pdf (5774Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych
- I-VI 2025 "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla oddziałów przedszkolnych oraz uczniów SP nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »