OGŁOSZENIE Z DNIA 2022-11-25
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup zestawu do badań urodynamicznych do Przychodni Brackiej Kazimierz-Juliusz
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2022-12-02
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu do badań urodynamicznych do Przychodni Brackiej Kazimierz-Juliusz.
2. Miejsce dostawy i montażu zestawu:
Przychodnia Bracka Kazimierz Juliusz, ul. Ogrodowa, 41-215 Sosnowiec.
3. Termin wykonania umowy: do 31.12.2022 r.
4. Okres gwarancji - minimum 24 miesiące od daty instalacji i uruchomienia zestawu.
5. Czas reakcji serwisu od dnia zgłoszenia usterki : 3 dni robocze.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
- modyfikacjaizdnia28-11-2022r-opisprzedmiotuzamwienia.pdf (972Kb) - MODYFIKACJA I z dnia 28-11-2022 r - Opis przedmiotu zamówienia
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1246Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (529Kb) - PYTANIE NR 1
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- rozstrzygniciepostpowania.pdf (634Kb) - ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7766Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (78Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (631Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-opisprzedmiotuzamwienia.pdf (925Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.odt (29Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (443Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (322Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (712Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (6221Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących w zarządzaniu MPGM TBS Sp. z o.o. od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - ARTECH dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - grupa materiałowa 292-10-19
- Obsługa bocznicy kolejowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Obsługa infrastruktury kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Zadanie 2 - Diagnostyka, konserwacja i bieżące utrzymanie infrastruktury kolejowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (etap I) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień z właścicielami, (etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego (III etap) w oparciu o wykonaną koncepcję odwodnienia działek zlokalizowanych przy ulicy Strażackiej i Malinowej w Mikołowie - Borowej Wsi
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »