OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-01-05
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Tomograf komputerowy okulistyczny - 1 szt. dla Przychodni Brackiej Knurów, ul. Dworcowa 3, 44-190 Knurów
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-01-13
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tomografu komputerowego okulistycznego (w zestawie stolik z elektrycznie podnoszonym blatem, komputer) dla Przychodni Brackiej Knurów.
2. Miejsce dostawy i montażu aparatu: Przychodni Brackiej Knurów, ul. Dworcowa 3, 44-190 Knurów.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.Okres realizacji zamówienia:8 tygodni od daty zawarcia umowy.
5. Okres gwarancji - minimum 24 miesiące od daty instalacji i uruchomienia urządzenia.
6. Czas reakcji serwisu od dnia zgłoszenia usterki: 3 dni robocze.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
9.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (626Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1428Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (638Kb) - Pytanie nr 1
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7893Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (32Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (619Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-opisprzedmiotuzamwienia.docx (14Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-opisprzedmiotuzamwienia.pdf (979Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.odt (28Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (460Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (329Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (667Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (6693Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy
- zmianywspecyfikacjiwarunkwzamwienia.pdf (1314Kb) - Zmiany w Specyfikacji Warunków Zamówienia
Aktualizacje do przetargu:
2023-01-11 15:33:27
Dodano załączniki: Pytanie nr 1 i Zmiany w Specyfikacji Warunków Zamówienia
2023-01-20 16:59:53
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Dostawa i wdrożenie systemu archiwizacji obrazów medycznych PACS"
- Świadczenie usług w zakresie dozorowania obiektów po byłej KWK "Wawel" przy ul. Szyb Walenty w Rudzie Śląskiej w dzielnicy Ruda
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Ślaskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »