OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-04-28
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Joanna Kasperczyk; Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email; zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Oprogramowanie oraz sprzęt teleinformatyczny niezbędne do realizacji przedsięwzięcia w ramach projektu ,,Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim ,,e-usługi POZ")" z podziałem na 3 pakiety
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
CPV:
31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa
48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48.82.00.00 - Serwery
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-05-09
1. Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie oraz sprzęt teleinformatyczny niezbędny do realizacji przedsięwzięcia w ramach projektu ,,Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim ,,e-usługi POZ")" z podziałem na 3 pakiety:
-
Pakiet I: Oprogramowanie EDM
-
Pakiet II: Sprzęt serwerowy, sieciowy oraz pomocniczy
-
Pakiet III: Licencje oraz moduły central telefonicznych
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród trzech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III). Wykonawca może również złożyć ofertę łącznie na trzy pakiety.
3.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie wszystkich etapów realizacji zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Termin wykonania umowy:
Pakiet I: Oprogramowanie EDM - od daty zawarcia umowy do 30.06.2023 r.
Pakiet II: Sprzęt serwerowy, sieciowy oraz pomocniczy - od daty zawarcia umowy do 30.05.2023 r.
Pakiet III: Licencje oraz moduły central telefonicznych - od daty zawarcia umowy do 30.07.2023 r.
8. Rodzaj zamówienia:
Pakiet I: usługa
Pakiet II: dostawa
Pakiet III: dostawa
9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Pakiet I:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
Pakiet II:
48820000-2 Serwery
31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
Pakiet III:
48510000-6 Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
- informacjaouniewanieniupostpowania.pdf (608Kb) - INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1067Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (5387Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- wytyczne_w_zakresie_kwalifikowalnosci_wydatkow_21_12_2020_1.pdf (673Kb) - Wytyczne_w_zakresie_kwalifikowalnosci_wydatkow_21_12_2020_1
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (266Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (938Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.odt (273Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-szczegowyopisprzedmiotuzamwienia.pdf (1392Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychusug.odt (247Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychusug.pdf (220Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (624Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5_1_doswz-wzrumowypakieti.pdf (8389Kb) - Załącznik nr 5.1. do SWZ - Wzór umowy Pakiet I
- zaczniknr5_2_doswz-wzrumowypakietii.pdf (4674Kb) - Załącznik nr 5.2. do SWZ - Wzór umowy Pakiet II
- zaczniknr5_3_doswz-wzrumowypakietiii.pdf (3980Kb) - Załącznik nr 5.3. do SWZ - Wzór umowy Pakiet III
Aktualizacje do przetargu:
2023-05-15 15:22:30
dodano załącznik: INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"