OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-07-13
Nazwa: IBR Projekt 3 Sp. z o. o.
Adres: Boya - Żeleńskiego 6a, 35-105 Rzeszów
Telefon: 725 992 564
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Katarzyna Młynarska
Telefon: 725992564
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wybór Generalnego Wykonawcy (GW) dla realizacji Inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, co, wentylacji i elektrycznymi), przebudową sieci (wodociągowej, kanalizacji deszczowej i energetycznymi) oraz wewnętrznym układem komunikacyjnym (parkingami, drogami dojazdowymi i dojściami) i zagospodarowaniem terenu, na działce nr. ewid. 3625/6 obr. 0012 przy ul. Św. Barbary w Tarnobrzegu
Miasto: Tarnobrzeg
Województwo: podkarpackie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-08-10
ZAPROSZENIE OFERTOWE
Szanowni Państwo,
Spółka IBR Sp. z o.o. Projekt 3 z siedzibą w Rzeszowie, ma przyjemność zaprosić Państwa do złożenia kompleksowej Oferty w ramach postępowania na wybór Generalnego Wykonawcy (GW) dla realizacji Inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, co, wentylacji i elektrycznymi), przebudową sieci (wodociągowej, kanalizacji deszczowej i energetycznymi) oraz wewnętrznym układem komunikacyjnym (parkingami, drogami dojazdowymi i dojściami) i zagospodarowaniem terenu, na działce nr. ewid. 3625/6 obr. 0012 przy ul. Św. Barbary w Tarnobrzegu
Dane ogólne:
1. Inwestor: IBR PROJEKT 3 Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 6A
35-105 Rzeszów
2. Projektant: FORMARCHITEKCI Dariusz Gniewek, Miłosz Platowski s.c.
ul. Mochnackiego 25/1
35-016 Rzeszów
a. Projektant Główny: Miłosz Platowski,
b. Projektant konstrukcji: Krystian Kulanica
c. Projektant Instalacje sanitarne: Lidia Wozowicz
d. Projektant Instalacje elektryczne: Piotr Kmietowicz
3. Decyzja o Pozwoleniu na budowę:
Decyzja nr 82/22 z dnia 0707.2022, nr UAB-III.6740.65.202, wydana przez Prezydenta Miasta Tarnobrzeg z klauzulą ostateczności z dnia 27.07.2022
I. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
Celem postępowania jest wyłonienie Generalnego Wykonawcy dla realizacji Inwestycji pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, co, wentylacji i elektrycznymi), przebudową sieci (wodociągowej, kanalizacji deszczowej i energetycznymi) oraz wewnętrznym układem komunikacyjnym (parkingami, drogami dojazdowymi i dojściami) i zagospodarowaniem terenu, na działce nr. ewid. 3625/6 obr. 0012 przy ul. Św. Barbary w Tarnobrzegu
Parametry inwestycji:
Rodzaj powierzchni:
Powierzchnia:
Powierzchnia terenu inwestycji - działka nr 1417/15
4122,00 m2
Powierzchnia projektowanej zabudowy - budynek mieszkalny wielorodzinny
1680,96 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych:
w tym:
- powierzchnia dróg wewnętrznych i dojazdów
- powierzchnia parkingów
- powierzchnia chodników
- powierzchnie inne
1338,13 m2
678,11 m2
350,20 m2
186,65 m2
123,17 m2
Powierzchnia terenów biologicznie czynnych:
w tym:
- powierzchnia terenów zielonych
- powierzchnia tarasów zielonych
- powierzchnie parkingów z geokraty
1144,01 m2
446,02 m2
41,10 m2
255,96 m2
656,89 m2
Do zrealizowania jest obiekt o dziewięciu kondygnacjach. W budynku na poziomie kondygnacji podziemnej zaprojektowano garaż dla 61 samochodów osobowych oraz pomieszczenia techniczne wraz z węzłem CO.
Na kondygnacjach nadziemnych wydzielono 147 lokali mieszkalnych. Z projektowanych 147 lokali mieszkalnych w budynku przewidziano 1 lokal dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, w tym osób starszych, zlokalizowanych na parterze. Na kondygnacjach nadziemnych zlokalizowano oraz komórki lokatorskie.
Powierzchnia zabudowy budynku:
1 680,96 m2
Powierzchnia całkowita budynku:
13 698,46m2
Powierzchnia pomieszczeń budynku:
11 453,74 m2
Powierzchnia użytkowa mieszkań w budynku:
7 833,87 m2
Ilość kondygnacji:
- nadziemnych
- podziemnych
9
1
Wysokość budynku:
27,46 m
Wymiary budynku:
- szerokość (elewacja frontowa)
- długość
54,34m
29.79 m
Kubatura budynku:
55 117,38 m3
Suma powierzchni garażu w budynku wynosi: 1481,18 m2.
Suma powierzchni wszystkich mieszkań w budynku wynosi: 7833,87 m2.
Suma powierzchni komunikacji w budynku wynosi: 1420,83 m2.
Suma powierzchni komórek lokatorskich w budynku wynosi: 643,23m2
Suma powierzchni technicznych w budynku wynosi: 63,49 m2
Dla celów realizacji przyjęto następujący układ komunikacyjny:
o dostępność komunikacyjna terenu-istniejącym zjazdem z drogi publicznej ul. Św. Barbary,
z działki drogowej nr 1890/10, obr. 0012 Tarnobrzeg, której właścicielem jest Gmina Tarnobrzeg, na działki nr ewid. 3625/6 i 3625/7, obr. 0012 Tarnobrzeg.
Przedmiotowe postępowanie obejmuje również wykonanie infrastruktury zewnętrznej niezbędnej do obsługi budynku - Infrastruktura zewnętrzna:
o przebudowa sieci: wodociągowej, kanalizacji deszczowej i energetycznych.
o projektowane przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczy, energetyczny i teletechniczne-objęte odrębnymi opracowaniami,
o dodatkowo należy uwzględnić media na potrzeby obsługi placu budowy,
o ewentualny zjazd tymczasowy dla obsługi placu budowy
Inne elementy:
Oferta powinna również obejmować:
- zabezpieczenie istniejącej zieleni na terenie Inwestycji oraz istniejących drzew na terenach sąsiadujących z terenem budowy,
- wywóz urobku wraz z jego utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- koszty ewentualnego odprowadzenia wody z wykopu (wraz z niezbędną dokumentacją projektową i nadzorem),
- koszty utrzymania ogrodzenia placu budowy oraz ewentualnego uzupełnienia/przestawienia,
- tymczasową obudowę dźwigów windowych na okres wprowadzania się lokatorów,
- organizację ruchu na czas prowadzenia budowy,
- zabezpieczenie budynków w sąsiedztwie oraz ich monitoring przez cały okres trwania budowy,
- uporządkowanie terenu wokół budowy po zakończeniu prac,
- organizację placu budowy z dźwigami, windami towarowymi, organizację ruchu wewnątrz
i placów składowych,
- zapewnienie w trakcie realizacji w zależności od potrzeb elektro nagrzewu, plandek, siatek ochronnych, nagrzewnic,
- zapewnienie ochrony terenu budowy i zaplecza budowy,
- organizację zaplecza budowy wraz z kontenerami i wyposażeniem meblowym, w tym osobnego dla Inwestora.
Nieruchomość objęta inwestycją nie posiada istniejącej (gotowej, wystarczającej) infrastruktury dla obsługi placu budowy (wodociąg, energia elektryczna, zjazd). Kwestie zaopatrzenia w media Oferent ma obowiązek rozwiązać, w sposób przez siebie zaplanowany, Oferent wykona stosowne uzupełnienia i korekty na własny koszt i odpowiedzialność. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych instalacji, zamontowania urządzeń pomiarowych (wodomierze, liczniki energii elektrycznej), usunięcie kolizji-Oferent pokryje takie koszty.
Postępowanie obejmuje również usunięcie i zabezpieczenie kolizji, odtworzenie terenu budowy po robotach do stanu pierwotnego w zakresie istniejących elementów infrastruktury drogowej, próby i usunięcie jakichkolwiek wad w Robotach oraz wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania do normalnej eksploatacji i przekazania ich Inwestorowi.
Oferta powinna zawierać uzyskanie wszelkich opinii, pozwoleń, uzgodnień, odbiorów, decyzji, etc., które będą konieczne do zrealizowania Inwestycji, a nie są zawarte w Dokumentacji Przetargowej, a konieczne są do uzyskania Pozwolenia na Użytkowanie.
Oferta powinna uwzględniać koszty opracowania dokumentacji warsztatowych, dokumentacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjnej elementów konstrukcyjnych (pomiar stropów, pomiary elementów pionowych, przemieszczenia w trakcie trwania budowy), pomiarów geodezyjnych koniecznych do uzyskania samodzielności lokali (mieszkania, garaże, części wspólne).
II. DOKUMENTACJA PRZETARGOWA
Zestawienie dokumentacji dotyczącej przedmiotowego Postępowania (dalej: Dokumentacja Przetargowa ) przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. Lista zawiera projekty, opracowania i dokumenty związane ze złożeniem Oferty i realizacją Inwestycji, z którymi Oferent winien się zapoznać i ująć w wycenie. W zestawieniu ujęto również formularze które należy wypełnić przy składaniu Oferty. Powyższe dokumenty zostaną udostępnione na serwerze zewnętrznym pod adresem:
Link do pobierania plików:
UWAGA LINK DO DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ ZOSTANIE PRZESŁANY NA ADRES MAILOWY OFERENTA PO PRZESŁANIU DO INWESTORA INFORMACJI O PRZYJĘCIU WARUNKÓW PRZETARGU.
III. HARMONOGRAM PRZETARGU
1. Wysłanie przez Inwestora Zaproszenia Ofertowego z Instrukcją Przetargową-07.07.2023,
2. Przekazanie przez Inwestora Dokumentacji Przetargowej do sporządzenia Oferty-od 07.07.2023,
3. Złożenie Oferty przez Oferentów do dnia 10.08.2023 do godz. 14.00 pod adresem: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 6A, parter, zaadresowaną na IBR Projekt 3 Sp. z.o.o.-Pani Katarzyna Młynarska,
4. Spotkania negocjacyjne, rewizje ofert od dnia 16.08.2023 do dnia 31.08.2023
5. Wybór Oferenta i ogłoszenie wyników Przetargu do dnia 06.09.2023
6. Podpisanie Umowy do dnia 12.09.2023
7. Przejęcie Placu budowy do dnia 30.09.2023
Inwestor zastrzega możliwość zmiany terminów podanych w harmonogramie.
IV. ZŁOŻENIE OFERTY
Wraz z niniejszym Zaproszeniem przekazujemy Instrukcję Przetargową w której określono wymagany zakres i formę Oferty oraz inne informacje dodatkowe dotyczące Postępowania Przetargowego.
Prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego Zaproszenia wraz z Instrukcją Przetargową oraz potwierdzenie udziału w Postępowaniu wyłonienia Generalnego Wykonawcy z deklaracją złożenia Oferty do dnia 14.07.2023. Stosowny Formularz Potwierdzenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
Przetarg jest prywatnym konkursem z elementami negocjacyjnymi, który będzie prowadzony zgodnie z zasadami przedstawionymi w Instrukcji Przetargowej, nie zaś przetargiem w rozumieniu art. 701 Kodeksu Cywilnego. Do składania Ofert mogą być zaproszeni wyłącznie Wykonawcy, którzy wcześniej potwierdzili chęć udziału w Przetargu.
V. PRZEDSTAWICIELE INWESTORA
W przypadku wątpliwości, pytań, problemów z pobraniem Dokumentacji Przetargowej z serwera lub konieczności spotkania dla szczegółowego wyjaśnienia powyższych informacji, a także ustalenia terminu wizji lokalnej-prosimy o kontakt z Przedstawicielem Inwestora do udzielania wszelkich informacji:
1. Katarzyna Młynarska, tel. 48 725 992 564, e-mail: k.mlynarska@ibr.eu w zakresie formalno-prawnym
2. Jarosław Słodownik, tel. 48 609 109 753, e-mail: j.slodownik@ibr.eu w zakresie technicznym,
Z poważaniem,
WOJCIECH KOSIK
/Prezes Zarządu/
- 1_1ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-zaproszeniedoprzetargupressinfo.docx (28Kb) -
- 1_2ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-z1dozaproszenia_listadokumentacjiprzetargowej.docx (16Kb) -
- 1_3ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-z2dozaproszenia_formularzpotwierdzenia.docx (31Kb) -
- 1_4ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-owiadczenie_zachowaniepoufnosci1.docx (31Kb) -
- 2_1ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-instrukcjaprzetargowa.docx (25Kb) -
- 2_2ibrsp_zo_o_p3tbgw_barbary-z1doinstrukcji_owiadczenieoferenta.docx (31Kb) -
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »