OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-12-01
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Joanna Lorenc
Telefon: 32/240 10 65 wew. 230
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
"Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-12-14
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - zgodnie z wykazem jednostek organizacyjnych Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (697Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1250Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji - Wyd. XIII z dnia 23.03.2022 r.
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7075Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (35Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (616Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.ods (54Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.pdf (1276Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (30Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (529Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (1132Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (733Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (324Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr7doswz-wzrumowy.pdf (5841Kb) - Załącznik nr 7 do SWZ - Wzór umowy
Aktualizacje do przetargu:
2024-01-15 09:47:01
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Dostawa i wdrożenie systemu archiwizacji obrazów medycznych PACS"
- Dostawa spektrometru ED-XRF do oznaczania części niepalnych w pyle kopalnianym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Ślaskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »