OGŁOSZENIE Z DNIA 2024-01-25
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Okresowa kontrola instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z usunięciem drobnych usterek w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2024-02-08
1. Przedmiotem zamówienia jest okresowa kontrola instalacji elektrycznej i piorunochronnej wraz z usunięciem drobnych usterek w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 15% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Termin wykonania umowy: od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
- informacjaorozstrzygniciupostpowania.pdf (742Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1310Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (8957Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswzformularzofertowy.odt (35Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (977Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazinstalacjizharmonogramempomiarw.pdf (905Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz instalacji z harmonogramem pomiarów
- zaczniknr3doswzwykazwykonanychprac.doc (23Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr3doswz-wykazwykonanychusug.pdf (517Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych usług
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (341Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (1065Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswzwykazzatrudnionychosb.odt (24Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz zatrudnionych osób
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (3937Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
Aktualizacje do przetargu:
2024-02-20 14:59:04
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Usługa utrzymania Placu Jana Pawła II w Rudzie Śląskiej w roku 2025
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych
- I-VI 2025 "Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla oddziałów przedszkolnych oraz uczniów SP nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »