OGŁOSZENIE Z DNIA 2024-04-12
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety:
PAKIET I Igły i strzykawki
PAKIET II Materiały opatrunkowe
PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG
PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2024-04-29
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety:
PAKIET I Igły i strzykawki
PAKIET II Materiały opatrunkowe
PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG
PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród czterech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III i/lub Pakiet IV). Wykonawca może również złożyć ofertę na cztery pakiety.
3. Zamawiający nie przewiduje podziału na dodatkowe pakiety.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie transportu.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- modyfikacjazdnia18_04_2024r_-pakietiipakietiv.pdf (1379Kb) - MODYFIKACJA Z DNIA 18.04.2024 r. - PAKIET I i PAKIET IV
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1440Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pakieti-modyfikacjazdnia18_04_2024r_.pdf (727Kb) - PAKIET I - MODYFIKACJA Z DNIA 18.04.2024 r.
- pakietiv-modyfikacjazdnia18_04_2024r_.pdf (1363Kb) - PAKIET IV - MODYFIKACJA Z DNIA 18.04.2024 r.
- pytanienr1.pdf (1893Kb) - Pytanie nr 1
- pytanienr2.pdf (533Kb) - Pytanie nr 2
- pytanienr3.pdf (1234Kb) - Pytanie nr 3
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- rozstrzygnicie.pdf (712Kb) - Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7838Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (34Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1150Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (3431Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-formularzasotymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.xls (66Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (754Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (31Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (545Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (369Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (759Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (7442Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
- zmianywspecyfikacjiwarunkwzamwienia.pdf (1383Kb) - ZMIANY W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Aktualizacje do przetargu:
2024-04-18 14:41:01
Dodanie poniżej wskazanych załączników oraz zmiana terminu składania ofert:
Pytanie nr 1 wraz ze ZMIANĄ W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - zmiana terminu składania ofert na 29.04.2024 r.
Pytanie nr 2
Pytanie nr 3 wraz z Modyfikacją z dnia 18.04.2024 r . dla Pakietu I oraz Pakietu IV.
2024-05-21 11:31:55
dodano załącznik: informacja o rozstrzygnięciu postępowania
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż wraz z usługą dystrybucji paliwa gazowego dla obiektów będących w zarządzaniu MPGM TBS Sp. z o.o. od 01.04.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Dostawa części zamiennych do przenośników zgrzebłowych - ARTECH dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - grupa materiałowa 292-10-19
- Obsługa bocznicy kolejowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Obsługa infrastruktury kolejowej oraz wykonywanie przewozów kolejowych w jej obrębie Zadanie 2 - Diagnostyka, konserwacja i bieżące utrzymanie infrastruktury kolejowej
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (etap I) wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień z właścicielami, (etap II) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego (III etap) w oparciu o wykonaną koncepcję odwodnienia działek zlokalizowanych przy ulicy Strażackiej i Malinowej w Mikołowie - Borowej Wsi
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych na podstawie projektu koncepcyjnego rewitalizacji w ramach zadania "Rewitalizacja przestrzeni publicznych na terenie Miasta Ruda Śląska"
- Budowa windy zewnętrznej osobowej w budynku przy ul. Solidarności 5-7 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »