OGŁOSZENIE Z DNIA 2024-05-22
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników:
Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych
Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji
Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2024-06-03
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników:
Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych
Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji
Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na jeden spośród trzech pakietów (Pakiet I i/lub Pakiet II i/lub Pakiet III). Wykonawca może również złożyć ofertę na trzy pakiety.
3. Zamawiający nie przewiduje podziału na dodatkowe pakiety.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie: logo - klejenie, haftowanie.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1378Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- pytanienr1.pdf (508Kb) - Pytanie nr 1
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (7474Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (38Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (1724Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-opisprzedmiotuzamwienia.pdf (1482Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (746Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (360Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (740Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (7446Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy
Aktualizacje do przetargu:
2024-05-23 14:23:56
dodano załącznik: Pytanie nr 1
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Remont 2 szt. pomp wysokociśnieniowych w wykonaniu kwasoodpornym typu OWH-250 dla KWK Ruda Ruch Halemba z podziałem na zadania.
- Utrzymanie koszy przyulicznych na terenie miasta Ruda Śląska
- Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska - 2 części
- Remont pozostałych przyrządów kontrolno-pomiarowych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
- "Wycena nieruchomości - 5 części"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »