eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówWykonanie odwodnienia kotłowni w budynku przy ul. Pięknej 10C w Żyrardowie, Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Pragnienie"



OGŁOSZENIE Z DNIA 2024-06-21


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pragnienie"
Adres: ul. Izy Zielińskiej 27a m.21, 96-300 Żyrardów
Telefon: 468552470
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Piotr Banaszek
Telefon: 46 855 2470
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie odwodnienia kotłowni w budynku przy ul. Pięknej 10C w Żyrardowie, Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Pragnienie"

Miasto: Żyrardów

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: negocjacje z ogłoszeniem

Termin składania ofert: 2024-07-21


TREŚĆ PRZETARGU

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

INFORMACJA DLA OFERENTÓW I OBOWIĄZKI OFERENTA

ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Pragnienie" w Żyrardowie
ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów
zaprasza do udziału w konkursie ofert / przetarguna:
,,Wykonanie odwodnienia kotłowniw budynku przy ul. Pięknej 10C w Żyrardowie, SpółdzielniaMieszkaniowa ,,Pragnienie".



I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia kotłowni w budynku przy ul. Pięknej 10C w Żyrardowie, należącego do SpółdzielniMieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie.

Technologia robót:

  1. demontaż starej studzienki na spoczniku schodów przed kotłownią,

  2. demontaż studzienki zbiorczej w pomieszczeniu kotłowni,

  3. demontaż starego połączenia w/w studzienek - stare połączenie zrealizowane było prawdopodobnie przez podłączenie do odwodnienia drugiego pomieszczenia kotłowni - należy zakorkować trójnik w miejscu wpięcia dopływu ze studzienki zewnętrznej.

  4. dostawa i montaż nowej kompletnej studzienki osadnikowej Tegra RG 425/400 produkcji Wavin z systemowym zwieńczeniem w postaci kratki żeliwnej - włącznie z robotami towarzyszącymi,

  5. dostawa i montaż nowej kompletnej studzienki kanalizacyjnej Basic 600 z kinetą końcową i zwieńczeniem włazem żeliwny B 125, włącznie z robotami towarzyszącymi,

  6. połączenie obu w/w studni rurą kanalizacyjną gładkościenną fi 200 mm ze spadkiem w stronę studni w kotłowni, włącznie z robotami towarzyszącymi,

  7. podłączenie istniejącego odwodnienia z drugiego pomieszczenia kotłowni do studni w kotłowni, włącznie z robotami towarzyszącymi,

  8. dostawa i montaż nowej pompy zatapialnej do wody brudnej z pływakiem pionowym, w wykonaniu ze stali nierdzewnej o wydajności minimum 300 l/min., wysokości podnoszenia minimum 10 m, zasilaniu 230 V, włącznie z robotami towarzyszącymi, pompa do nowej studni w kotłowni, pompę należy zamontować co najmniej 10 - 15 cm nad dnem studni,

  9. podłączeni nowej pompy do istniejącej rury kanalizacyjnej i zasilania, włącznie z robotami towarzyszącymi,

  10. wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących, tj. m.in.: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, w tym: rozkucie podłogi i podkładów betonowych, roboty odtworzeniowe, w tym: roboty betonowe/żelbetowe, izolacyjne (naprawa izolacji przeciwwodnej w miejscu jej zniszczenia), odtworzenie schodków i podłogi włącznie z ułożeniem gresu itp.

 

Wykonawca przed przystąpieniem do prac przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję materiałów i urządzeń (pompy) do wykonania w/w robót.

 

 

II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent w formularzu ofertowym przedstawi cenę za wykonanie wszystkich robót opisanych w niniejszym SIWZ. Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w celu dokładnej weryfikacji stanu istniejącego oraz dokładnego określenia ilości i zakresu robót. Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych - rozliczenie ryczałtowe.
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się na termin realizacji zamówienia: do 13.09.2024 r.

 

IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie ostatnich 3 lat roboty,
będące przedmiotem udzielanego zamówienia,
2) Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z US) o niezaleganiu z podatkami,
4) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z ZUS) o niezaleganiu ze składkami ZUS.

 

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
3. Wszystkie strony wydruku oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, bądź zawarte w pliku PDF, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
4. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
6. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Banaszek, Członek Zarządu S.M. ,,Pragnienie", tel. 46 855 24 70, e-mail: zarzad.smpragnienie@wp.pl

 

VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć pisemnie na wydruku lub e-mailem (w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert).

2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów lub e-mailem na adres: pragnieniele@wp.pldo dnia 19.07.2024 do godz. 14:00.

 

VII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie.

2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Zarząd Komisję Przetargową z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją.
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń.
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia konkursu ofert / przetargubez podania przyczyny.
b. wyboru dowolnego Oferenta.

 

VIII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez
Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin. specyfikacji,
b. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających
wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat,
c. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z
przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja PrzetargowaZarząd Spółdzielni może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych
przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu konkursu ofert / przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.



IX. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. Cena,
b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta,

c. termin płatności,
d. okres gwarancji i rękojmi,

e. termin realizacji,
f. doświadczenie i referencje,
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał konkurs ofert / przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku konkursu ofert / przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu konkursu ofert / przetargu.

X. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC
1. Prace montażowe wykonywać zgodnie z technologią robót montażowych i wytycznymiProducentów.
2. Zastosowane materiały powinny posiadać deklarację zgodności wraz z dokumentami
odniesienia i powinny być oznakowane znakiem B lub znakiem CE -- zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881, art. 4,5,8).
3. Prace należy prowadzić tak, aby nie zakłócały normalnego funkcjonowania budynku wraz z robotami porządkowymi tak w czasie jak i po ich zakończeniu.
4. Odpady winny być natychmiast usuwane i wywiezione; niedopuszczalne jest wsypywanie odpadów do altanek śmietnikowych.
5. Na 7 dni przed rozpoczęciem prac należy umieścić informację na klatkach schodowych zawierającą: termin i zakres prac, dane firmy wraz z telefonem, zatwierdzoną przez Kierownika Działu Techniczno- Administracyjnego.

 

 

 Załacznik nr 1

Nazwa firmy



NIP



Regon



lub czytelna pieczątka

 


OŚWIADCZENIE OFERENTA
Niniejszym składam ofertę na: ,,Wykonanie odwodnienia kotłowniw budynku przy ul. Pięknej 10C w Żyrardowie, SpółdzielniaMieszkaniowa ,,Pragnienie"".

Oświadczam, że:
? jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami
ustawowymi,
? posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
? posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a
także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
? znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
? gdy konkurs ofert / przetarg wygram, zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia konkursu ofert / przetargu,
? będę w dyspozycji pod nr telefonu / będzie w dyspozycji osoba upoważniona do reprezentowania firmy pod nr telefonu
? jestem związany ofertą przez 60 dni od daty jej złożenia,
? dokonałem wizji lokalnej w budynkach (ewentualne uwagi w załączeniu,)
? zapoznałem się z warunkami konkursu ofert / przetargu ujętymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń,
? nie zalegam z należnymi opłatami na rzecz ZUS i US,
? firma nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości,
? wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu ofert / przetargu na zamówienie wskazane na wstępie niniejszego oświadczenia.

Miejscowość i data osoba upoważniona- podpis czytelny
w przypadku braku pieczątki



ZAŁĄCZNIKI DO PRZETARGU:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.