OGŁOSZENIE Z DNIA 2024-06-27
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32/ 240 10 65 wew. 103, 104
Fax: 32/ 240 10 65 wew. 105
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32/240 10 65 wew. 172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa obuwia ochronnego dla pracowników
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2024-07-08
1. Przedmiotem zamówienia jest zakupi dostawa obuwia ochronnego dla pracowników.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej ani częściowej.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- informacjaorozstrzygniciu.pdf (753Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1153Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfubwydaniexiv.pdf (1046Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w FUB wydanie XIV
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (6790Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (39Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (673Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-opisprzedmiotuzamwienia.pdf (336Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (751Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr4adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (316Kb) - Załącznik nr 4a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr4doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (705Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr5doswz-wzrumowy.pdf (7273Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy
Aktualizacje do przetargu:
2024-07-23 14:16:09
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi dojazdowej do ulicy Szczęść Boże wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »