OGŁOSZENIE Z DNIA 2020-06-24
Nazwa: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia S.A.
Adres: Parkowa 42, 86-300 Grudziądz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Telefon: +48566446200
Fax: +48564623783
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Kamil Heyka
Telefon: 566446410
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie remontu bocznicy kolejowej. Przedmiotowa bocznica znajduje się w Grudziądzu przy ul. Parkowej 42 oraz przy ulicach Droga Łąkowa i Lotnicza.
Miasto: Grudziądz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: inne
Termin składania ofert: 2020-07-13
Zarząd
Wojskowych Zakładów Uzbrojenia S.A.
z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Parkowej 42,
tel. 56 64 46 200, fax 56 46 23 783
Regon 000173232, NIP 876-020-50-02
Zaprasza do złożenia ofert na wykonanie remontu bocznicy kolejowej.
Przedmiotowa bocznica znajduje się na terenie siedziby Wojskowych Zakładów Uzbrojenia S.A. w Grudziądzu przy ul. Parkowej 42 oraz przy ulicach Droga Łąkowa i Lotnicza.
1. Planowany zakres robót
- wymiana 194 szt. podkładów drewnianych w torze nr 126 oraz pod przejazdem na przejeździe na ul. Lotniczej wraz ze zmianą przytwierdzenia z S-42 na S-49,
- wymiana na nowe i ułożenie płyt CBP PZ (6 sztuk), CBP PW (1 sztuka), CBP PWS (2 sztuki) na przejeździe na ul. Lotniczej,
- zamiana płyty CBP PW w międzytorzu przejazdu na ul. Lotniczej na jedną z odzyskanych w trakcie demontażu,
- transport zdemontowanych płyt CBP na teren WZU,
- wymiana 13 szt. podkładów drewnianych w łączniku 130-131 wraz ze zmianą przytwierdzenia z S-42 na S-49,
- wymiana 15 szt. podkładów drewnianych w torze nr 1 na odcinku rozjazd 209 - przejazd wraz ze zmianą przytwierdzenia z S-42 na S-49,
- wymiana 87 szt. podkładów drewnianych w torze nr 1 na odc. przejazd o Rz 501 wraz ze zmianą przytwierdzenia na pośrednie typu K,
- wymiana 10 szt. podkładów w miejscu zlikwidowanego ,,dzikiego" przejścia w torze nr 1 wraz ze zmianą przytwierdzenia z S-42 na S-49,
- wymiana 368mb szyn S-49/S-42 na odcinku toru nr 1 w łuku pomiędzy Rz 131 i 210 na szyny S-49 nowe lub staroużyteczne w stanie co najmniej dobrym.
W ramach prac oferent jest zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania oraz prawidłowego funkcjonowania wszelkich urządzeń oraz instalacji, w tym wykonania badań i uzyskania niezbędnych certyfikatów i dopuszczeń umożliwiających użytkowanie bocznicy kolejowej.
Do prawidłowej wyceny niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Przy wycenie należy także uwzględnić wytyczne Inwestora dotyczące zastosowania wymaganej jakości materiałów.
Dodatkowo oferent powinien uwzględnić wszelkie dodatkowe, nieprzewidziane koszty, które to mogą wystąpić w związku z realizacją zadania, a nie były wymienione przez Zamawiającego na etapie przygotowywania oferty.
Wyłączenie bocznicy z eksploatacji na czas remontu musi zostać uzgodnione przez Wykonawcę w formie pisemnej z użytkownikiem bocznicy OPEC INEKO Sp. z o.o., ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, tel. 564506206, fax 564621629.
Wyłączenie przejazdu z użytkowania na czas remontu musi zostać uzgodnione przez Wykonawcę w formie pisemnej z PKP PLK S.A., Zarządem Dróg Miejskich w Grudziądzu oraz Komendą Miejską Policji.
2. Termin realizacji zamówienia
Wyznaczony termin wykonania prac to 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
3. Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Powyższy warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie realizacje w zakresie robót związanych z przedmiotem zapytania.
4. Kontakt
Szczegółowe informacje w zakresie przedmiotu zamówienia można uzyskać:
- u Inspektora Nadzoru Budowlanego pod nr tel. 601 652 345, e-mail: infrastruktura@wzu.pl
- u Administratora Bocznicy pod nr tel. 56 64 46 410, e-mail: k.heyka@wzu.pl
- w Dziale Utrzymania Infrastruktury WZU S.A. pod nr tel. 56 64 46 330, e-mail: infrastruktura@wzu.pl
5. Sposób przygotowania oferty
- Wykonawca składa w jednym egzemplarzu pisemną ofertę na realizację zamówienia, która musi zawierać wartość netto oraz brutto, okres gwarancji na wykonane prace oraz termin ważności oferty (uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza ofertowego znajdującego się w załączniku nr 1),
- oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
- ofertę zatytułowaną: ,,Oferta na wykonanie remontu bocznicy kolejowej" należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie,
Do oferty należy dołączyć:
- aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
- ubezpieczenie OC,
- oświadczenie o niezatrudnianiu obcokrajowców do wykonania tego przedsięwzięcia,
- referencje wraz z wykazem referencji oraz kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą firmę.
- oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z deklaracją producenta (zał. nr 2),
- oświadczenie o gotowości do usunięcia wad serwisowych urządzeń oraz instalacji w ramach gwarancji we wskazanym terminie (zał. nr 3),
- oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej (zał. nr 4),
- oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zał. nr 5).
- koperta musi być opieczętowana pieczęcią zawierającą nazwę i adres firmy oraz zawierać dopisek ,,nie otwierać przed 13.07.2020 r. godz. 10:00"
6. Miejsce składania ofert
Oferty składać należy pocztą na adres: Wojskowe Zakłady Uzbrojenia S.A., ul. Parkowa 42, 86-300 Grudziądz, lub w siedzibie Zamawiającego - I piętro sekretariat.
7. Termin składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 13.07.2020 r. godz. 10:00.
8. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, podpisze z Zamawiającym obustronnie uzgodnioną umowę.
9. Warunkiem podpisania umowy jest uzyskanie przez Zamawiającego zgody odpowiednich organów Spółki. W przypadku braku zgody, Zamawiający może unieważnić postępowanie.
10. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami).
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta oraz prawo unieważnienia procedury wyłonienia oferenta bez podania przyczyny.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu przedmiotu oferty na każdym etapie postępowania.
13. Oferent jest zobowiązany do zachowania tajemnicy w zakresie uzyskanych od Zamawiającego informacji i dokumentów oraz ewentualnych wzajemnych ustaleń.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO - informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Wojskowe Zakłady Uzbrojenia S.A. z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Parkowej 42 są Administratorem Państwa danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: tel. 566446280, e-mail: j.huruk@wzu.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt. I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Państwa danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane w celu realizacji wyboru najkorzystniejszej oferty i przeprowadzenia postępowania ofertowego prowadzonego w Wojskowych Zakładach Uzbrojenia S.A. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Państwa danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania, maksymalnie przez okres 3 lata (okres przedawnienia roszczeń), a jeżeli czas trwania umowy przekracza 3 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
VI. Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom i osobom trzecim tj. osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania ofertowego w oparciu o obowiązujące w WZU S.A. regulacje wewnętrzne. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane na zewnątrz, chyba że wynika to z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie Państwa danych ma charakter dobrowolny ale jest niezbędne w celu wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym (zaproszenie do składania ofert) w Wojskowych Zakładach Uzbrojenia S.A.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) lub ustawy o ochronie danych osobowych.
- za_nr1formularzofertowydruk.pdf (536Kb) -
- za_nr2owiadczeniewykonawcydot_gwarancji.pdf (391Kb) -
- za_nr3owiadczeniewykonawcydot_gotowocidousuniciaewentualnychwad.pdf (390Kb) -
- za_nr4owiadczeniewykonawcy.pdf (390Kb) -
- za_nr5oswiadczenieodwykonawcyrodo.pdf (515Kb) -
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »