Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Wodzisław Śląski: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 100014 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl., ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, wniesieniem i rozładowaniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nowych, nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, urządzeń wielofunkcyjnych, plotera atramentowego oraz telefaksów tj. tonerów i tuszy dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim. Zamawiający wymaga, aby dostarczany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196638,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140757,51
Oferta z najniższą ceną: 140757,51 / Oferta z najwyższą ceną: 154025,57
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Biorąc powyższe pod uwagę, materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego będące przedmiotem niniejszego zamówienia, są towarem: - powszechnie dostępnym, a mianowicie możliwym do zrealizowania przez liczne podmioty działające na rynku, bez względu na siedzibę tego podmiotu i czas realizacji zamówienia. Przeprowadzenie transakcji kupna/sprzedaży nie jest ograniczone posiadaniem przez Wykonawcę szczególnych uprawnień, gdyż może zostać przeprowadzona przez większość podmiotów w tej branży; - o ustalonych standardach jakościowych odpowiadającym przeciętnym, standardowym wymaganiom powszechnie znanym. Charakteryzują się powtarzalnymi cechami jakościowymi i technicznymi, które nie wymagają skomplikowanego opisu. Podając w opisie przedmiotu zamówienia nazwę sprzętu biurowego, do którego przeznaczony ma być dany materiał eksploatacyjny Wykonawca wie jakie parametry techniczne powinien posiadać ten materiał, aby mógł być kompatybilny z danym urządzeniem biurowym; - którego wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia wynosi 196.638,00 zł, co stanowi równowartość 51.221,15 euro, a więc jest mniejsza od kwoty 193.000,00 euro dla dostaw i usług określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Ponadto cechą charakterystyczną przedmiotu zamówienia jest jego typowość, gwarantująca zamawiającemu, który określił podstawowe parametry techniczne poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, porównywalność cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanego przez różnych dostawców. Powyższe zgodne jest z Wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień publicznych zamieszczonymi na stronie Urzędu Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług pocztowych
- Świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- Dostawa i montaż ustrojów akustycznych na sali koncertowej i sali kameralnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.