eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji, dla zadania Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz zbiorczych sieci kanalizacyjnych w Gminie Ośno Lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Ośno Lubuskie: Wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji, dla zadania Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz zbiorczych sieci kanalizacyjnych w Gminie Ośno Lubuskie
Numer ogłoszenia: 100019 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, tel. 095 7571330, fax 095 7575080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji, dla zadania Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz zbiorczych sieci kanalizacyjnych w Gminie Ośno Lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji, dla zadania Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków oraz zbiorczych sieci kanalizacyjnych w Gminie Ośno Lubuskie, obejmujących części: Część 1. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ośnie Lubuskim do przepustowości 800m3/d - zlokalizowanej na działce nr 171/3 o powierzchni - 2,534 ha. Część 2. Budowa oczyszczalni ścieków w Smogórach o przepustowości 120 m3/d - planowana do budowy na działce nr 117/2 o powierzchni 0,4351 ha. Część 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Smogóry (Dolne i Górne) Lubień oraz rurociągów tłocznych Smogóry Dolne-Smogóry Górne, Lubień Smogóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym programie funkcjonalno - użytkowym oraz wytycznych do sporządzenia opracowań projektowych (odpowiednio załączniki B1i B2), stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.) art. 45 ust. 3-8 w następującej wysokości: - część 1 - 5 000 PLN, - część 2 - 3 000 PLN, - część 3 - 3 000 PLN. - dla trzech części łącznie - 11 000 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK SPÓŁDZIELCZY OŚNO LUBUSKIE 42836900080000058920000010..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Warunki Formalne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. Potencjał ekonomiczny i finansowy. Aby udokumentować, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN (dla 3 części zamówienia - łącznie) lub 0,5 mln (dla każdej z części zamówienia) a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Potencjał kadrowy. a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: -przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, -posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami, -dostępny podczas realizacji kontraktu. b) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli, w tym dla: Część 1 Kierownik Zespołu Projektowego - branża sanitarna- wymagana 1osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia*. Projektant - branża sanitarna- wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia*. Projektant konstruktor - branża budowlana- wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia*. Projektant - branża sieci elektryczne-wymagana 1osoba. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia*. Projektant - branża instalacji AKPiA- wymagana 1 osoba. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia*. Kosztorysanci-wymagana 1 osoba. Doświadczenie w pełnieniu funkcji kosztorysanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia. * Za porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał wykonanie projektu budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniej niż 800 m3:d. Część 2 Kierownik Zespołu Projektowego - branża sanitarna-wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia**. Projektant - branża sanitarna-wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia**. Projektant konstruktor - branża budowlana-wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia**. Projektant - branża sieci elektryczne i AKPiA-wymagana 1 osoba. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia**. Kosztorysanci-wymagana 1osoba. Doświadczenie w pełnieniu funkcji kosztorysanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia. ** Za porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał wykonanie projektu budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniej niż 120 m3:d. Część 3 Kierownik Zespołu Projektowego - branża sanitarna- wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu przy realizacji minimum dwóch zadań obejmujących wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia***. Projektanci - branża sanitarna-wymagana 1 osoba. Wykształcenie wyższe. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia Projektant - branża sieci elektryczne- wymagana 1 osoba. Uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Kosztorysanci-wymagana 1 osoba. Doświadczenie w pełnieniu funkcji kosztorysanta przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego wykonanie projektu o charakterystyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia. *** Za porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał wykonanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 10 km. -Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe osób należących do kluczowego personelu. -Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 3. Doświadczenie Wykonawcy. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia, tj. dla: Części 1- dwóch projektów budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniej niż 800 m3:d; Część 2 - dwóch projektów budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniej niż 120 m3:d; Część 3 - projektu budowy kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 10 km. b) Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 8 SIWZ; Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz. 8 p.8.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia: -Rachunek zysków i strat łącznie, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających przychody za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 8, p 8.2.2). i. Informacje o kluczowym personelu Wykonawcy - zgodnie z Formularzem Nr.5 ii.Kopie stosownych uprawnień (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. c) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 8, p.8.2.3) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: - Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 7 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY. - Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 8. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Koszt realizacji inwestycji - 20
  • 3. Koszty eksploatacyjne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.osno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 69-220 Ośno Lubuskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ośnie Lubuskim do przepustowości 800m3d- zlokalizowanej na działce nr 171/3 o powierzchni - 2,534 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji dla zadania Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ośnie Lubuskim do przepustowości 800m3d- zlokalizowanej na działce nr 171/3 o powierzchni - 2,534 ha..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt realizacji inwestycji - 20
    • 3. Koszty eksploatacyjne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oczyszczalni ścieków w Smogórach o przepustowości 120 m3d.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji dla zadania Budowa oczyszczalni ścieków w Smogórach o przepustowości 120 m3d..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt realizacji inwestycji - 20
    • 3. Koszty eksploatacyjne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Smogóry (Dolne i Górne), Lubień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych wraz z wyliczeniem kosztów realizacji dla zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Smogóry (Dolne i Górne), Lubień..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Koszt realizacji inwestycji - 20
    • 3. Koszty eksploatacyjne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.