To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Pleszew: działalność gospodarcza
Numer ogłoszenia: 100035 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71067 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: działalność gospodarcza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla grupy do 26 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 8 maja 2012r. Czas realizacji: do trzech tygodni. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - ogółem minimum 100 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ Opis przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno przygotować uczestników - merytorycznie i praktycznie - do podjęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi zawierać między innymi niżej określone zagadnienia, które stanowią minimum programowe: -Zasady tworzenia biznesplanu; -Indywidualna działalność gospodarcza - instytucje udzielające pomocy; -Rejestracji firmy; -Prawne aspekty prowadzenia firmy oraz badanie rynku i zewnętrzne źródła finansowania; -Formy opodatkowania; -Przepisy związane ze zwrotem równowartości odzyskanego podatku od zakupionych towarów i usług, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, w ramach przyznanego dofinansowania z Urzędu Pracy (rozporządzenie MPiPS z dnia 25 lipca 2011 roku w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej); -Planowanie wejścia na rynek; -Dysponowanie środkami finansowymi w firmie w sposób zapewniający utrzymanie działalności gospodarczej; -Działanie firmy w sytuacji kryzysowej i sposoby przeciwdziałania bankructwu; -Zagadnienia prawne dotyczące uruchamiania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej; -Zagadnienia finansowo-księgowe i podatkowe /ZUS, Urząd Skarbowy, deklaracje podatkowe/; -Podstawowe zagadnienia z prawa pracy; -Marketing i tworzenie wizerunku firmy; -Techniki negocjacji handlowych; -Analiza SWOT; -Programy komputerowe do prowadzenia firmy;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL PROJEKT MIKROPRZEDSIĘBIORCA Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ROZWOJU KOMPETENCJI WALDEMAR KULA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ROZWOJU KOMPETENCJI WALDEMAR KULA
- Centrum Rozwoju Kompetencji, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8450,00
Oferta z najniższą ceną: 7982,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.