eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePrzebudowa mostu na rzece Kamiennej oraz mostu na rowie melioracyjnym w m. Brody w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Starachowice: Przebudowa mostu na rzece Kamiennej oraz mostu na rowie melioracyjnym w m. Brody w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik.
Numer ogłoszenia: 100037 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124460 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu na rzece Kamiennej oraz mostu na rowie melioracyjnym w m. Brody w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a. przebudowę mostu na rzece Kamiennej w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik w m. Brody. b. przebudowę mostu na rowie melioracyjnym w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik c. dojazdy do mostów - odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0625T do mostu - ul. Radomska - odcinek od przejazdu kolejowego do wiaduktu - ul. Radomska - odcinek od wiaduktu do mostu ul. Szkolna d. przełożenie gazociągu. Przebudowa mostu w m. Brody na rzece Kamiennej i dojazdów do niego obejmują: - rozebranie wyposażenia mostu (balustrady, bariery ochronne, elementy odwodnienia płyty pomostu); - rozebranie nawierzchni jezdni i chodników, krawężników, izolacji płyty pomostu, kap chodnikowych i belek podporęczowych; - rozebranie konstrukcji nawierzchni na dojazdach do mostu; - wykonanie płyty wyrównawczo spadkowej ze wspornikami; - wykonanie izolacji ochronnej płyty pomostu, kap chodnikowych, nawierzchni jezdni i chodnika; - wykonanie płyt przejściowych i odtworzenie konstrukcji jezdni na dojazdach do mostu w obrębie płyt przejściowych; - odtworzenie wyposażenia mostu (balustrady i bariery ochronne); - odtworzenie istniejących wpustów mostowych wraz z rurami spustowymi; - naprawę i zabezpieczenie antykorozyjne betonu konstrukcji mostu - wykonanie nowych monolitycznych schodów skarpowych dostosowanych do pochylenia skarpy oraz umocnień stożków nasypów z dybli betonowych DC-15; - wymianę przepustu kablowej linii telekomunikacyjnej zabudowanej w kapie chodnikowej mostu na nowy. Zakres planowanego dostosowania dojazdów do mostu w związku z jego przebudową obejmuje: - korektę niwelety nawierzchni dojazdów; - przebudowę chodników zlokalizowanych po lewej stronie drogi (od ul. Nadrzecznej do ul. Sportowej; - wykonanie nawierzchni zatoki postojowej po lewej stronie drogi; - zabudowę chodników po prawej stronie drogi (przedłużeń chodnika mostu przed i za konstrukcją kapy chodnikowej; - utwardzenie poboczy jezdni z kruszywa łamanego zamkniętego destruktem asfaltowym; - regulację wysokościową kablowych studni telekomunikacyjnych przed i za konstrukcją kap chodnikowych mostu (3 szt.). Zakres przebudowy mostu będzie obejmował odcinki drogi przyległe do mostu - dojazdy o łącznej długości ok. 151 m (około 115 m przed początkiem płyty pomostu i około 36 m za końcem płyty pomostu). Niweleta na obiekcie zostanie podniesiona od 4 cm do 10 cm. Po wykonaniu rozbudowy nośność obiektu będzie odpowiadać klasie C wg PN-85/S-10030. Zatem dopuszczalny ciężar pojazdów poruszających się po moście wynosił będzie 30 ton. Parametry techniczne Dane ogólne mostu: Przeszkoda rzeka Kamienna Kąt skrzyżowania osi podłużnej obiektu z osią przeszkody 90° Światło poziome mostu 14,67 m + 14,94 m + 14,67 m = 44,28 m Światło pionowe mostu 6,10 m (w środku mostu) Długość całkowita mostu Lc = 55,38 m Szerokość całkowita Bc = 13,24 m Szerokość jezdni Bj = 2x(3,50 m + 0,80 m) = 8,60 m Szerokość chodników Bch = 2x2,32 m = 4,64 m Szerokość użytkowa chodnika Bchu = 2x1,50 m Układ statyczny belka swobodnie podparta Konstrukcja przęsła belki prefabrykowane kablobetonowe typu WBS Nawierzchni jezdni warstwa ścieralna AC11S gr. 4cm Warstwa ochronna izolacji MA11 gr. 5 cm Nawierzchnia kap chodnikowych izolacjonawierzchnia gr. min. 4 mm Odwodnienie płyty ustroju nośnego z poziomu jezdni za pośrednictwem wpustów mostowych, z poziomu izolacji za pośrednictwem saczków 50mm Urządzenia bezpieczeństwa krawężniki kamienne 20x20 cm (kotwione) na zaprawie niskoskurczowej bariera ochronna SP-06/1 (N2/W4/B) balustrada szczeblinkowa typu miejskiego, h=110 cm Urządzenie dylatacyjne mostowe bitumiczne przekrycie dylatacyjne 50/ 30x10 cm w jezdni, szer. 30cm w chodnikach Łożyska stałe - stalowe styczne, ruchome - wałkowe Przyczółki pełnościenne żelbetowe ze skrzydełkami podwieszonymi zabezpieczone antykorozyjnie Płyty przejściowe żelbetowe gr. 25 cm, L = 4,00 m Filary żelbetowe słupowe zwieńczone oczepem Posadowienie pale prefabrykowane 30x30 cm o dł. L=8,0 m Umocnienie skarp i stożków dyble DC-15 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm; Umocnienie przestrzeni podmostowej uzupełnienie istniejącego narzutu kamiennego Urządzenia obce wodociąg 160 mm - od str. DW gazociąg niskiego ciśnienia - od str. DW kabel teletechniczny - od str. GW Konstrukcja nawierzchni jezdni na moście będzie następująca: - warstwa ochronna izolacji z mieszanki mineralno - asfaltowej (MA11) asfalt lany o gr. 5 cm; - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC11S) beton asfaltowy o gr. 4 cm. Dojazdy zostaną dostosowane wysokościowo do zmiany niwelety jezdni na moście. Szerokość jezdni dojazdów będzie dostosowana do szerokości jezdni na moście, a na odcinkach przejściowych będzie się zwężała do szerokości nawierzchni drogi istniejącej. Konstrukcja nawierzchni jezdni dojazdów została przyjęta jak dla kategorii ruchu KR3 i będzie następująca: - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego (grubości min. 20 cm) - podbudowa zasadnicza z mieszanki mineralno-bitumicznych AC16W (grubości 7 cm) - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznych AC16W (grubości 7 cm) - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznych AC11S (grubości 5 cm). Krawężniki betonowe 20x30 cm ustawione będą na ławie betonowej z oporem. Konstrukcję nawierzchni zatoki parkingowej zlokalizowanej z lewej strony drogi stanowić będzie podbudowa z betonu C16/20 o gr. 20cm, podsypka cementowo piaskowa gr. 3 cm i kostka wibroprasowana o gr. 8 cm. Nawierzchnia chodnika z kostki wibroprasowanej o gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm na dojeździe od strony Ostrowca Świętokrzyskiego z uwagi na korektę niwelety oraz konieczność wykonania zatoki parkingowej zostanie wykonana jako nowa z dostosowaniem wysokościowym do projektowanego przekroju ulicy Radomskiej. Przebudowa mostu na rowie melioracyjnym w ciągu drogi powiatowej nr 0621T Brody - Staw Kunowski - Rudnik Roboty związane z przebudową mostu na rowie melioracyjnym i dojazdów do niego obejmują: - rozbiórkę istniejącej konstrukcji mostu (ustroju niosącego i podpór); - rozbiórkę istniejącego umocnienia skarp i dna cieku pod mostem i w jego bezpośrednim sąsiedztwie); - wykonanie wykopów pod podpory mostu (w osłonie ścianek szczelnych); - wykonanie żelbetowych podpór mostu posadowionych bezpośrednio (w osłonie ścianek szczelnych); - wykonanie zasypek wykopów pod wykonanie podpór (w osłonie ścianek szczelnych (w osłonie ścianek szczelnych); - wykonanie ustroju niosącego z desek prefabrykowanych sprężonych typu DS-9 o długości 8,70 m zespolonych płytą żelbetową wykonaną na mokro; - wykonanie płyt przejściowych wraz z podsypkami i zasypkami; - wykonanie izolacji termozgrzewalnej; - ustawienie krawężników kamiennych kotwionych do belki podporęczowej i kap chodnikowych; - montaż zbrojenia belki podporęczowej i kapy chodnikowej; - montaż polimerobetonowych desek gzymsowych; - betonowanie belki podporęczowej i kapy chodnikowej; - wykonanie izolacjonawierzchni kap chodnikowych; - zamontowanie barieroporęczy ochronnych wysokości 1,10 m; - wykonanie ścieków skarpowych; - wykonanie warstw nawierzchniowych na moście; - wykonanie warstw podbudowy nawierzchni i warstw nawierzchniowych na dojazdach do mostu; - wykonanie umocnienia skarp kostką kamienną na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm; - zabudowa chodników dojazdów do mostu; - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu podpór i ustroju niosącego; - umocnienie przestrzeni podmostowej materacami gabionowymi; - korektę skarp nasypów dojazdów do mostu związane ze zmianą niwelety i szerokości drogi; - rozbiórki istniejącej nawierzchni przez frezowanie na zimno; - wykonanie warstw wyrównawczych nawierzchni dojazdów; - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni dojazdów; - utwardzenie wjazdów na posesje; - uporządkowanie poboczy jezdni; - zabudowa odwodnienia liniowego z podłączeniem do studzienki wpustowej; - zabudowa studzienki wpustowej; - odbudowa rowu odprowadzającego wodę opadowa ze studzienki wpustowej. Dane ogólne mostu żelbetowego Przeszkoda rów melioracyjny - ciek Struga Brody Lubienia 1 Kąt skrzyżowania osi podłużnej obiektu z osią przeszkody 90° Światło poziome mostu 7,90 m Światło pionowe mostu 1,25 m (w środku mostu) Długość całkowita Lc = 13,30 m Długość płyty pomostu L = 9,20 m Szerokość całkowita B = 8,78 m Szerokość jezdni Bj = 2x3,00 m = 6,00 m Szerokość belki podporęczowej Bbp = 0,89 m (lewa strona drogi) Szerokość kapy chodnikowej Bch = 1,89 m (prawa strona drogi) Szerokość użytkowa chodnika Bchu = 1,25 m (prawa strona drogi) Układ statyczny belka swobodnie podparta Konstrukcja przęsła deski prefabrykowane sprężone typu DS-9 o długości 8,70 m, scalone płytą wylewaną na mokro grubości 24cm Nawierzchni jezdni bitumiczna Nawierzchnia belki podporęczowej i kapy chodnikowej izolacjonawierzchnia gr. min. 4 mm Odwodnienie płyty ustroju nośnego powierzchniowe za pomocą spadku podłużnego i spadków poprzecznych poza obiekt Urządzenia bezpieczeństwa barieroporęcze przekładkowe o wys. h = 110 cm krawężniki kamienne 20x20 cm na zaprawie niskoskurczowej Przyczółki pełnościenne żelbetowe, ze skrzydełkami, na ławie fundamentowej Posadowienie bezpośrednie Urządzenie dylatacyjne mostowe asfaltowe przekrycie dylatacyjne 30x4 cm Urządzenie obce brak Płyty przejściowe gr. 25 cm, L = 4,00 m Umocnienie skarp i stożków kostka kamienna na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm; Umocnienie przestrzeni materace siatkowo-kamienne (gabionowe) na podmostowej geowłókninie gr. 23 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni na moście będzie następująca: - warstwa ochronna izolacji z mieszanki mineralno - asfaltowej (MA11) asfalt lany o gr. 5 cm; - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC11S) beton asfaltowy o gr. 4 cm. Konstrukcję odtworzonej w rejonie płyt przejściowych nawierzchni jezdni dojazdów zaprojektowano jak dla ruchu kategorii KR3 i będzie się ona przedstawiała jak niżej: - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie zagęszczona warstwami po 20 cm; - podbudowa zasadnicza z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC16P) beton asfaltowy o gr. 7 cm; - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC16W) beton asfaltowy o gr. 6 cm. - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC11S) beton asfaltowy o gr. 5 cm. Konstrukcję nawierzchni jezdni dojazdów na odcinkach doprofilowania będzie się przedstawiała jak niżej: - warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC16W) beton asfaltowy o gr. 0 ÷ 12 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej (AC11S) beton asfaltowy o gr. 5 cm. Nawierzchnia chodnika na dojazdach (po stronie dolnej wody) wykonana będzie z kostki betonowej wibroprasowanej o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., Ul. Generała J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2639743,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2571618,75

  • Oferta z najniższą ceną: 2571618,75 / Oferta z najwyższą ceną: 3839982,29

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.