Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Warszawa: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Analiza najważniejszych problemów występujących w projektach z zakresu transportu morskiego oraz śródlądowych dróg wodnych realizowanych w ramach działań 7.2 oraz 7.5 POIiŚ
Numer ogłoszenia: 100040 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Analiza najważniejszych problemów występujących w projektach z zakresu transportu morskiego oraz śródlądowych dróg wodnych realizowanych w ramach działań 7.2 oraz 7.5 POIiŚ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Analiza najważniejszych problemów występujących w projektach z zakresu transportu morskiego oraz śródlądowych dróg wodnych realizowanych w ramach działań 7.2 oraz 7.5 POIiŚ - wartość zamówienia poniżej 125 tys. euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 154.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, o którym mowa powyżej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy projekty ewaluacyjne, w tym dwa z obszaru związanego z inwestycjami transportowymi o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, o którym mowa powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej, zostaną uznani Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować Zespołem Ekspertów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) kierownik zespołu posiadający: - doświadczenie w kierowaniu co najmniej 3 badaniami ewaluacyjnymi i/lub analizami w zakresie projektów transportowych, - doświadczenie w stosowaniu jakościowych i ilościowych metod i technik badawczych, - doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania funduszy Unii Europejskiej w obszarze transportu (wynikające z pracy na stanowisku związanym z wdrażaniem funduszy UE); b) zespół badawczy składający się minimum z 7 osób, spełniających następujące warunki: Specjalista 1: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada doświadczenie z zakresu zarządzania projektami w obszarze inwestycji transportowych finansowanych z funduszy UE (brał udział w procesie zarządzania min 2 projektami w tym obszarze). Specjalista 2: - posiada wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ochrony środowiska, - posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zagadnieniami ochrony środowiska oraz zagadnieniami oceny wpływu inwestycji infrastrukturalnych na środowisko (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze), - jest autorem lub współautorem co najmniej jednego opracowania zw. z tematyką ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko. Specjalista 3: - posiada wykształcenie wyższe prawnicze, - posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych w obszarze realizacji projektów inwestycyjnych (pod pojęciem projektów inwestycyjnych Zamawiający rozumie budowę/modernizację infrastruktury transportowej), tj. np. uczestniczył w procesie przygotowania lub prowadzenia postępowań przetargowych ze strony Zamawiającego lub w procesie przygotowywania ofert lub realizacji zamówień po stronie Wykonawcy, Min. 2 osoby z wykształceniem prawniczym, spełniające łącznie następujące warunki: - posiada znajomość zagadnień w zakresie finansów publicznych, - posiada praktyczną znajomość zagadnień w zakresie prawa unijnego w obszarze realizacji inwestycji transportowych, w tym znajomość zagadnień dotyczących występowania pomocy publicznej oraz kwestii środowiskowych w sektorze transportu, - posiada praktyczną znajomość zagadnień w zakresie prawa krajowego i unijnego w obszarze wdrażania środków w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich. Min. 2 osoby z wyższym wykształceniem, spełniające łącznie następujące warunki: - posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie transportu morskiego (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze), - posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie transportu śródlądowego (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze), - posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie transportu drogowego (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze), - posiada praktyczną znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w zakresie transportu kolejowego (wynikające z pracy na stanowisku wiążącym się z wykonywaniem zadań w tym obszarze lub uczestnictwa w procesie realizacji projektów w tym obszarze).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, o którym mowa powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 - 4 ustawy Pzp, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie, warunek określony w ust. 1 pkt 1 - ten Wykonawca, który będzie wykonywał czynności, co do których obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień, natomiast warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania (określony w Rozdziale V, ust. 2 SIWZ) musi spełniać każdy wykonawca z osobna. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę opisu sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia/ - /nie spełnia/, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale VI SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawca, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 SIWZ, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg złożenia dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI, ust. 4 SIWZ, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp dotyczy każdego z podmiotów oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe dokumenty Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie, dokumenty te będą rozpatrywane łącznie. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 5 do SIWZ) zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie wspólnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - metodyka badania - 45
- 3 - organizacja techniczna badania - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie, zgodnie z art. 144 ust. 1 P.z.p., możliwość zmiany postanowień Umowy dotyczących terminu wykonania Umowy w przypadku, gdyby opóźnienie terminu wykonania Zadania, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy (22 tygodnie od dnia zawarcia Umowy), powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, uniemożliwiałyby wykonanie Zadania zgodnie z Umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Infrastruktury,
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 230 bud. A
00-928 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury, Departament Funduszy UE ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 306 bud. B 00-928 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.