eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceSprawowanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościachdrogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji p.n.Budowa drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Grębocice: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji p.n.: Budowa drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice
Numer ogłoszenia: 100045 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębocice , ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 50 31, faks 076 8315077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji p.n.: Budowa drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorki w specjalnościach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa drogi dojazdowej do szybu GG-1 w m. Kwielice w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie drogi zgodnie z jej przeznaczeniem wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową przez ZAKŁAD PROJEKTOWO USŁUGOWY WIR z siedzibą przy ul. Wiśniowej 55, 59-300 Lubin. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - budowę nowej drogi na odcinku długości około 1720m (szerokość 6m, nawierzchnia bitumiczna), - budowę chodnika na odcinku długości około 205m (szerokość 2m, nawierzchnia z kostki betonowej), - budowę rowów przydrożnych (nachylenie skarp 1:1,5), - budowę kanalizacji sanitarnej długości około 1200m, - budowę gazociągu długości około 1300m, - budowę wodociągu długości około 1300m, - budowę oświetlenia na długości około 1100m, - budowę linii kablowej długości około 260m, - przebudowę światłowodu na długości około 1300m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykaże się on doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizacją co najmniej 2 zamówień polegających na sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego (branża drogowa, sanitarna i elektryczna w jednym zadaniu) na budowie drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 10 000 m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą taką jak: sieć wodociągowa, kanalizacyjna. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez zamawiającego dokumentów (rozdział 7 specyfikacji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7.1 specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby potwierdzić warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 ze zm.), w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi tj.: a) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub budowy drogi o długości min. 2000 mb dla każdego zadania, posiadająca zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego aktualne w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. b) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem polegającym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru bądź kierownika robót w branży instalacyjnej podczas budowy sieci wodociągowej, gazowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 1000 mb każda, posiadająca zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego aktualne w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. c) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadająca doświadczenie w zakresie nadzorowania lub kierowania robotami w specjalności elektrycznej, posiadająca zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego aktualne w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. d) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadająca zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego aktualne w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7.1 specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 80 000,00 zł, UWAGA: W tym zakresie wykonawca nie może korzystać z zasobów podmiotu trzeciego, zgodnie z art. 26 ust.2b. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w żądanych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7.1 specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c)pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1)Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania umowy o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Robót Budowlanych, 2)Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki urzędowej podatku VAT, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy Robót Budowlanych 3)Zmiany osób sprawujących nadzór inwestorski, pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej specjalności nadzoru inwestorskiego. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej - aneksu, podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebocice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grębocice, ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, pok. nr 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.