To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100048 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Łódź: Zakup i dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego do gazometru Cobas b221"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516128-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 89976 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny
00028853800000, ul.
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91348
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6314 872; 871, faks
42 6314573, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego do gazometru Cobas b221"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZAPUZA/33/17/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi do gazometru Cobas b221 producent: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o., według opisu zawartego w załączniku nr 1, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ Dostawca odczynników zapewni zgodność dostarczonych odczynników z procedurami pomiarowymi i autoryzowany serwis dla gazometru Cobas b221. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty) oraz powinny być odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. Przez elementy zużywalne należy rozumieć kontrole, kalibratory, płyny i wszystkie inne materiały i elementy eksploatacyjne konieczne do wykonywania oznaczeń. 3.Odczynniki i sprzęt zużywalny muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 4.Dostawy realizowane będą przez okres 12 miesięcy w terminie max. 7 dni roboczych na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem. 5.Ilości odczynników wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ich ilości, bez konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym, jednak łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 6Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy. 7.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych, na swój koszt i ryzyko. 8.W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości na swój koszt i ryzyko. 9.Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. 10.Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 11.Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. Ze względu na zapewnienie ciągłości oraz powtarzalność wyników, a także kompatybilność ze sprzętem do wykonywania analiz i badań, Zamawiający wskazał producentów sprzętu, do którego zamawiane są odczynniki i sprzęt zużywalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia "typu..." lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o tych samych lub lepszych parametrach od wymaganych przez Zamawiającego. Parametry zamawianych produktów określają istotne warunki użytkowe oraz techniczne, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany wykonaniem przedmiotowego Zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33696300-8
Dodatkowe kody CPV:
33696500-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38462.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41636.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.