OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-12
Nazwa: Zespół Szkół Przemysłu Mody
Adres:
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa sprzętu fotograficznego, kalandra i prasy transferowej do siedziby Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi.
Miasto: Łódź
Województwo: łódzkie
CPV:
35.61.30.00 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny
38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne
38.65.11.00 - Soczewki do aparatów fotograficznych
42.63.60.00 - Prasy
42.99.12.00 - Maszyny drukarskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-03-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu fotograficznego, kalandra i prasy transferowej do siedziby Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Przemysłu Mody
1.3.) Oddział zamawiającego: im. Bł. Matki Teresy z Kalkuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Naruszewicza 35
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-161
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 643-35-19
1.5.8.) Numer faksu: 42 643-35-19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspm@zspm.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zspm.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu fotograficznego, kalandra i prasy transferowej do siedziby Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aac9086-81c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013643/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa sprzętu fotograficznego, kalandera i prasy tranferowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPLD.11.03.01-10-0014/19 pn. ,,Nowoczesna Perspektywa" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://www.zspm.net https://zspmlodz.bip.wikom.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, elektronicznej platformy usług administracji publicznej, zwanej dalej ,,ePUAP": dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Rozdziale XII SWZ.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSPM/1/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu fotograficznego do budynku Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C - 60%, 2) ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości"- G - 40%.Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli wskazanej w punkcie 2 Rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.Ocena punktowa w kryterium ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości":Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 2 lata.Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 40 punktów, w tym:a) w przypadku udzielenia przez Wykonawcę 2 (dwóch) lat gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości), Wykonawca otrzyma - 0 pkt,b) za każdy dodatkowe 6 miesięcy dodatkowej gwarancji jakości powyżej 2 lat, Zamawiający będzie przyznawał Wykonawcy 10 punktów, tj.: - 2 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 6 miesięcy) - 10 punktów, - 3 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 12 miesięcy) - 20 punktów,- 3 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 18 miesięcy) - 30 punktów,- 4 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 2 lata) - 40 punktów.c) Wykonawca, który zaoferuje gwarancję jakości na okres dłuższy niż 4 lata otrzyma 40 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C - 60%, 2) ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości"- G - 40%.Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli wskazanej w punkcie 2 Rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.Ocena punktowa w kryterium ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości":Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 2 lata.Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 40 punktów, w tym:a) w przypadku udzielenia przez Wykonawcę 2 (dwóch) lat gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości), Wykonawca otrzyma - 0 pkt,b) za każdy dodatkowe 6 miesięcy dodatkowej gwarancji jakości powyżej 2 lat, Zamawiający będzie przyznawał Wykonawcy 10 punktów, tj.: - 2 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 6 miesięcy) - 10 punktów, - 3 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 12 miesięcy) - 20 punktów,- 3 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 18 miesięcy) - 30 punktów,- 4 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 2 lata) - 40 punktów.c) Wykonawca, który zaoferuje gwarancję jakości na okres dłuższy niż 4 lata otrzyma 40 punktów.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kalandra i prasy transferowej do budynku Zespołu Szkół Przemysłu Mody w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42636000-3 - Prasy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42991200-1 - Maszyny drukarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C - 60%, 2) ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości"- G - 40%.Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli wskazanej w punkcie 2 Rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.Ocena punktowa w kryterium ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości":Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 2 lata.Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 40 punktów, w tym:a) w przypadku udzielenia przez Wykonawcę 2 (dwóch) lat gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości), Wykonawca otrzyma - 0 pkt,b) za każdy dodatkowe 6 miesięcy dodatkowej gwarancji jakości powyżej 2 lat, Zamawiający będzie przyznawał Wykonawcy 10 punktów, tj.: - 2 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 6 miesięcy) - 10 punktów, - 3 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 12 miesięcy) - 20 punktów,- 3 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 18 miesięcy) - 30 punktów,- 4 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 2 lata) - 40 punktów.c) Wykonawca, który zaoferuje gwarancję jakości na okres dłuższy niż 4 lata otrzyma 40 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:1) ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C - 60%, 2) ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości"- G - 40%.Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli wskazanej w punkcie 2 Rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia.Ocena punktowa w kryterium ,,Okres dodatkowej gwarancji jakości":Minimalny okres gwarancji jakości wynosi 2 lata.Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 40 punktów, w tym:a) w przypadku udzielenia przez Wykonawcę 2 (dwóch) lat gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości), Wykonawca otrzyma - 0 pkt,b) za każdy dodatkowe 6 miesięcy dodatkowej gwarancji jakości powyżej 2 lat, Zamawiający będzie przyznawał Wykonawcy 10 punktów, tj.: - 2 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 6 miesięcy) - 10 punktów, - 3 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 12 miesięcy) - 20 punktów,- 3 lata i 6 miesięcy gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 18 miesięcy) - 30 punktów,- 4 lata gwarancji jakości (minimalny okres gwarancji jakości plus 2 lata) - 40 punktów.c) Wykonawca, który zaoferuje gwarancję jakości na okres dłuższy niż 4 lata otrzyma 40 punktów.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (paragraf 10), stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 15:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Do oferty należy dołączyć:1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa digitalizacji najcenniejszych zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Usługa przetwarzania danych z sekwencjonowania całogenomowego WGS od poziomu surowych plików FASTQ, w celu identyfikacji wrodzonych wariantów pojedynczych nukleotydów oraz wariantów strukturalnych.
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu audiowizualnego
- Dostawa stanowiska hiperspektralnego skanowania obiektów wraz z komputerem, monitorem i tabletem dla CDSI - DE-dzp.272-250/25
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie w ramach projektu "Rozwój sektora kultury w gminach Kraśniczyn i Skierbieszów sposobem na aktywizację społeczną mieszkańców"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim - sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz
więcej: Bezzałogowe pojazdy powietrzne »