OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-19
Nazwa: Powiat Gostyński
Adres:
Określenie przedmiotu zamówienia:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
Miasto: Gostyń
Województwo: wielkopolskie
CPV:
45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-04-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9409202-88a9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002380/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim , komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Korespondencja elektroniczna (inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożenia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą poczty elektronicznej przetargi@powiat.gostyn.pl.2. 4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 9 g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej jak wyżej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej w zakładce Instrukcje na stronie platformazakupowa.pl 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje XIII. Oferta składana jest elektronicznie i musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku". 10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 17. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starosta Gostyński mający siedzibę w Starostwie Powiatowym w Gostyniu ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń.Z Administratorem danych osobowych można się kontaktować poprzez adres e-mail: starostwo@powiat.gostyn.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@powiat.gostyn.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.3. Dane osobowe zawarte w Państwa ofercie (w tym innych dokumentach będących załącznikami do oferty) będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisu 74 ustawy Pzp.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiadają Państwo:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych państwa dotyczących. W przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w powyżej i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio,4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Państwa dane będą ujawnione podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotyczących:1) serwisu i wsparcia systemów informatycznych,2) utylizacji dokumentacji niearchiwalnej,3) przekazywania przesyłek pocztowych.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BP.272.2.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - remont przez profilowanie nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową przy średniej grubości w-wy 5cm - w ilości 5 600 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową przy średniej głębokości w-wy 5 cm - w ilości 4 000 m2
4.2.5.) Wartość części: 0,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - obejmuje remont emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego (np. typu Patcher) - w ilości 1100 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) - waga kryterium 60%;2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. Oferta po uwzględnieniu wag może uzyskać maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.a) za najniższą cenę - 60 pkt. b) za najdłuższy okres gwarancji - 40 pkt1. W kryterium ,,cena" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cena = Cmin : Cn*60 pkt. Gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty Cmin - najniższa cena brutto Cn - cena badanej oferty brutto Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60 pkt. Pozostałe ceny obliczane dla badanych ofert zostaną porównane z ofertą o najkorzystniejszej (najniższej) cenie brutto oferty. Sumę oceny tego kryterium stanowić będzie liczba uzyskanych punktów pomnożona przez współczynnik odpowiadający wadze kryterium ,,cena". Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. 2. W kryterium ,,okres gwarancji" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: G=Gmin : Gmax*40pkt. Gdzie: G - ilość punktów przyznana w ofercie kryterium ,, okres gwarancji" Gmin - termin gwarancji w badanej ofercie Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych ofert UWAGA,,okres gwarancji" ,,G" - rozpatrywana będzie na podstawie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane udzielone zamawiającemu przez wykonawcę w formularzu ofertowym, w pełnych miesiącach, w okresie od minimum 12 miesięcy do max 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót. Za okres gwarancji powyżej 24 miesięcy oferta otrzyma max. 40 pkt. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona następująco: a) 12 miesięcy - 10 punktów,b) pow. 12 miesięcy do 18 miesięcy - 20 punktów, c) pow. 18 miesięcy do 24 miesięcy - 40 punktów. 3. Łączna liczba punktów zostanie obliczona, jako suma uzyskanych punktów w ww. kryteriach zgodnie z poniższym wzorem: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskanych w kryteriach C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,cena" G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji"2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia w jednym zamówieniu lub łącznie w dwóch:i. dla części I lub II remonty cząstkowe dróg o nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco lub remonty przez profilowanie nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto na każdą część odrębnie,ii. dla części III remont emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego w ilości wbudowanej mieszanki co najmniej 400 Mg b) dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi - osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( kierownik robót) musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, a także wskaże podstawę dysponowania tymi osobami - część I, II, III. Przez uprawnienia, należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r. poz. 220) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i. dla Części I oraz Części II - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż będzie dysponował : układarka do mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym (przy wykonywaniu robót przez profilowanie), frezarka- min.1 szt.; piła do cięcia asfaltu - min. 1 szt., walce - min. 2 szt., skrapiarka do bitumu- min.1 szt., płyta wibracyjna - min.1 szt. , samochód z zamontowanym termosem do przewozu masy bitumicznej - min.1 szt; samochód do przewozu frezowiny - min.1 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymaganego sprzętu,ii. dla Części III - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż będzie dysponował sprzętem specjalistycznym - typu ,,remonter" drogowy - min.2 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymaganego sprzętu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 4, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) Wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 lit.a SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określają czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt. 4 lit.b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt. 4 lit. c zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1) CZĘŚĆ I - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),2) CZĘŚĆ II - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),),3) CZĘŚĆ III - 4 500,00 zł PLN ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem SANTANDER Bank Polska nr 25 1090 1258 0000 0000 2505 6139, z dopiskiem: Wadium na: ,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, profilowanie dróg mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego na terenie powiatu gostyńskiego".
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, o którym mowa w ust. 1.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie ratownictwa wodnego na krytej pływalni
- Ulepszenie nawierzchni chodnika w miejscowości Koszkowo
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »