Ogłoszenie z dnia 2007-06-11
Zielona Góra: Remont instalacji odgromowej - Al. Zjednoczenia 110
Numer ogłoszenia: 100102 - 2007 data zamieszczenia: 11.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.uzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji odgromowej - Al. Zjednoczenia 110.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Robót w zakresie remontu instalacji odgromowej na obiektach ZGKiM przy Al. Zjednoczenia 110, tj. budynek administracyjno biurowy, budynek warsztatowo-usługowy, wiata magazynowo - garażowa strona lewa, wiata magazynowo - garażowa strona prawa zgodnie z protokołem typowania zawartym na zał. nr 1, oraz przedmiarem robót - zał. nr 2 załączonymi do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, - wykażą się realizacją min. 2 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem obecnego zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót. - zatrudniają kierownika budowy wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załączonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Oferta powinna zawierać ( podpisane ) następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty na zał. druku - załącznik nr 3 - szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączonego do niniejszych warunków (ceny jednostkowe materiałów w kosztorysie ofertowym należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu), - wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 5 - dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 5 zostały wykonane z należytą starannością - podpisany załącznik nr 6 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uzp@zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego - Al. Zjednoczenia 110 Zielona Góra pok. nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze al. Zjednoczenia 110 a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa i instalacja elektronicznego bezprzewodowego systemu monitoringu temperatur i wilgotności
- Bieżąca konserwacja drogi wojewódzkiej nr 277 na odcinku od km 0+000 do km 13+086 polegająca na wykonaniu podwójnej warstwy z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno typu slurry seal
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - komputery
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Sprzątanie w obiektach i przy obiektach należących do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, Rejon w Gorzowie Wlkp. z podziałem na 5 lokalizacji.
- Konserwacja obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie gminy Młynarze
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół nr 2 w Sierpcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.