eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówsukcesywna dostawa Sprzętu Medycznego Jednorazowego Użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Tarnów: sukcesywna dostawa : Sprzętu Medycznego Jednorazowego Użytku
Numer ogłoszenia: 100121 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa : Sprzętu Medycznego Jednorazowego Użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Strzykawki Zakres 2 Strzykawki Zakres 3 Strzykawki Zakres 4 Strzykawki Zakres 5 Strzykawki Zakres 6 Strzykawki Zakres 7 Strzykawki Zakres 8 Filtry.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1). oświadczenie, Wykonawcy iż jest w posiadaniu dokumentów obowiązujących zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z 20.05.2010 Dz.U. Nr 107 poz. 679 z 17. 06.2010r z póż. zm., uprawniających do wprowadzania, obrotu i do używania będącego przedmiotem zamówienia. (Wykonawca zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 3 dniowym terminie od dnia wezwania.) 2). Foldery/katalogi w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego asortymentu potwierdzające wymagane parametry. 3). W zakresie 1,2,3,4,5,6,7 : asortyment zgodny z PN EN ISO 7886 -1. należy dostarczyć dokument potwierdzający spełnienie w/w normy do każdej oferowanej strzykawki. 4). W zakresie 2,3,4,5,6,7:oświadczenie oferenta o dopuszczeniu ( kompatybilnosci ) proponowanych strzykawek do pracy z opisaną pompą. 5).Wydajność p/ bakteryjna i p/ wirusowa potwierdzona w instrukcji użycia: 3 godz. poz. 1,2,3. - i 24 godz. w pozycji 4,5.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP zał. Nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.06.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka tuberkulinowa z igłą nie wtopioną, skalowana co 0,01ml op. a 100 szt. 1 ml 400 op a 100 szt 2. Strzykawka insulinówka skala : 100 j/ml, z igłą nie wtopioną op. a 100 szt. 1 ml 200 op a 100 szt. 3. Strzykawka Luer, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skalowana co 0,1 ml, op. a 100 szt. 2 ml 2 160 op. a 100 szt. 4. Strzykawka Luer j.w. skalowana co 0,2ml op. a 100 szt. 5 ml 5 000 op. a 100szt. 5. Strzykawka Luer j.w. skalowana co 0,5ml op. a 100 szt. 10 ml 5 000 op. a 100 szt. 6. Strzykawka Luer j.w. skalowana co 1 ml 20 ml 7000 op. a 100 szt 7. Strzykawka z końcówką stożkową do cewników, z możliwocią zmiany na złącze luer 100 ml 45 000 szt 8. Strzykawka z końcówką stożkową do cewników 50 ml 400 szt. 9. Strzykawka.Luer do endoskopu 50 ml 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu Ascor, gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 20 000 Szt. 2 Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 12 000 szt. 3 Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j. w. 20 ml 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu Kwapisz, gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 9 000 Szt. 2. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 4 000 szt. 3. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j. w. 20 ml 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu Alaris gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 7 000 Szt. 2. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 1 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu Aesculap gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 7 000 Szt. 2. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 2 000 szt. 3 Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j. w. 20 ml 7 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu Freseniusvial gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 4 000 Szt. 2. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 1 000 szt. 3 Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j. w. 20 ml 2 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki 50 ml biała - Luer-Lock -wejście centralne, 3-częściowa, sterylne, jednorazowego użytku, szczelne, przystosowane do pracy z pompą typu MEDIMA gumowy tłoczek z podwójnym uszczelnieniem, precyzyjne dozowanie małych ilości, , długość kompatybilna z ww. pompami, dobrze czytelna niezmywalna skala, zabezpieczenie przed wysunięciem tłoka, skala co 1,0 ml Opakowanie zbiorcze max 100szt 50 ml 1 000 szt. 2. Strzykawka Luer-Lock 3-częściowa, j.w. do podawania leków światłoczułych 50 ml 1 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oddechowy, bakteryjno-wirusowy, elektrostatyczny, do aparatów do znieczuleń, złącza 22M/15F-22F/15M, port kapno, skuteczność filtracji bakteryjnej i p/wirusowej:99% przez co najmniej 3 godziny, przestrzeń martwa do 50 ml, do układów oddechowych do znieczuleń, jednorazowy dla dorosłych 8 000 szt. 2. Filtr oddechowy, bakteryjno-wirusowy, elektrostatyczny, do aparatów do znieczuleń, port kapno, skuteczność filtracji bakteryjnej i p/wirusowej:99% przez co najmniej 3 godziny, przestrzeń martwa do 20 ml, do układów oddechowych do znieczuleń, jednorazowy dla dzieci 700 szt. 3. Filtr oddechowy, bakteryjno-wirusowy, elektrostatyczny, do aparatów do znieczuleń, , port kapno,dla dzieci od 3 kg, dla objętości oddechowej max. od 30ml skuteczność filtracji bakteryjnej i p/wirusowej:99% przez co najmniej 3 godziny, przestrzeń martwa do 20 ml, do układów oddechowych do znieczuleń, jednorazowy Noworodkowe 200 szt. 4. Filtr mechaniczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci do respiratora, port kapno, skuteczność filtracji p/bakteryjnej i p/wirusowej: 99% przez co najmniej 24 godziny, przestrzeń martwa do 70 ml,, jednorazowy dla dorosłych 2 800 szt. 5. Filtr bakteryjno-wirusowy, elektrostatyczny z wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci do respiratora, port kapno, skuteczność filtracji p/bakteryjnej i p/wirusowej: 99% przez co najmniej 24 godziny, przestrzeń martwa do 36 ml,, jednorazowy dla dzieci 1200 szt. 6. Sztuczny nos (wymiennik ciepła i wilgoci), z portem kompatybilnym z drenem do tlenu, sterylny, j.u. 4500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.