eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzetarg Nieograniczony Na Dostawę Autobusów Komunikacji Miejskiej Do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Inowrocław: Przetarg Nieograniczony Na Dostawę Autobusów Komunikacji Miejskiej Do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 100160 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576068, 664412793, faks 052 3576060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: regularne przewozy miejskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg Nieograniczony Na Dostawę Autobusów Komunikacji Miejskiej Do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Dostarczenie 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu klasy MIDI przeznaczonego do komunikacji miejskiej, Zadanie2 - Dostarczenie 3 używanych całkowicie niskopodłogowych pojazdów klasy MAXI, nie starsze niż wyprodukowane w 2006r, przebieg maksymalnie 160 tys. km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych obciąża się oferentów obowiązkiem wniesienia wadium. Wysokość wadium ustala się na: - dla zadania nr 1 w kwocie: 12 000,00 zł - dla zadania nr 2 w kwocie: 25 000,00 zł - dla zadania nr 1 i 2 w kwocie 37 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 20.05.2009 r do godziny 1000. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 Dowód wniesienia wadium w innej formie należy załączyć do oferty w formie pisemnej. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wnosząc wadium w pieniądzu, oferent jest obowiązany podać zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a ponadto: 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Zaoferują pojazdy spełniające warunki określone w załączniku nr 4a (zadanie nr 1) i 4b (zadanie nr 2) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7)świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ na oferowane pojazdy (dla zadania nr 1); 8)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw na terenie UE w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 9)dokumenty potwierdzające, że co najmniej trzy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa wyżej - o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000 PLN, zostały należycie wykonane; 10)dowód wniesienia wadium, 11)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą oni - w przypadku wyboru ich oferty - przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Nie złożenie wykazu, w sposób określony w pkt.2 ppkt.8, względnie brak referencji potwierdzających należyte wykonanie odpowiedniej liczby dostaw będzie oznaczać, że Wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia, umożliwiających mu wykonanie zamówienia i podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 Prawa Zamówień Publicznych. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Parametry techniczne - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul.Ks.P Wawrzyniaka 33 , 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul.Ks.P Wawrzyniaka 33 , 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nowego autobusu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie 1 sztuki Fabrycznie nowego pojazdu klasy MIDI przeznaczonego do komunikacji miejskiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Parametry techniczne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie 3 używanych autobusów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie 3 używanych całkowicie niskopodłogowych pojazdów klasy MAXI, nie starsze niż wyprodukowane w 2006r, przebieg maksymalnie 160 tys. km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. parametry techniczne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.